Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Gothic 2

Możecie zajrzeć też do kartografa i zakupić od niego mapę wszystkich jaskiń w okolicy, a także do Abuyina płacąc za kolejną, niezbyt pomyślną wróżbę (1000 punktów doświadczenia). Czwartym członkiem naszej załogi zostanie kapłan Adanosa- Vardas, a piątym złodziejaszek Diego, wciąż stojący przy sklepie Mattea. Podążacie do górnego miasta trenując z Paladynami (miecze jednoręczne + siła) i otrzymując od Albrechta Runę z zaklęciem Wypędzanie Zła! Czar leczenie średnich ran możecie sobie odpuścić- szkoda punktów nauki. Porozmawiajcie z Lordem Hagenem wręczając mu pierścień Herszta Orków zabitego przy wieży Xardasa. Okazuje się, iż dolinę nawiedziły hordy elitarnych orkowych wojowników (39) i naszym zadaniem będzie się z nimi rozprawić przynosząc ich pierścienie Hagenowi. Porozmawiajcie o tym z Igmarem, który wyjaśni nam, iż w okolicy musi być też przywódca Orków i zaproponuje szukać go w okolicy farmy Lobarta. No to w drogę! Opuście miasto wschodnią bramą podążając do lasu w którym na początku gry polowaliśmy z Bartokiem i dalej na zachód do położonej pomiędzy górami jaskini. W środku odnajdziecie orkowego Pułkownika po zabiciu którego będziecie mogli zabrać Runę z zaklęciem Większe Uleczenie i orkową mapę wojenną! Czerwonymi punktami zostały na niej zaznaczone pozycje w których przebywają Hersztowie Orków (rys. 48)!

Gothic 2 004128,6


Jest ich 16, jednakże w niektórych miejscach znajduje się dwóch Hersztów, co daje łącznie ponad 20 przywódców do odnalezienia i ubicia! Zapowiada się więc dużo pracy, pamiętajcie by od każdego zabitego Herszta zabrać pierścień! Za każdy z nich lord Hagen zapłaci wam 150 sztuk złota, a także zdobędziecie 250 punktów doświadczenia. Tak więc w drogę, udanego biegania po mapie i mordowania Orków ;-), na koniec nie zapomnijcie odebrać od Hagena nagrodę, a także poinformować Igmara o zabiciu Pułkownika (39K).

Werbowanie załogi statku z najemników Onara

Korzystając z okazji złóżcie wizytę na farmie Lobarta dowiadując się o chorobie jego żony. Zostaniemy poproszeni o przyniesienie Hildzie lekarstwa (40). Natychmiast udajcie się po nie do maga Vartasa (spotkacie go na przystani) i zanieście je leżącej w domu kobiecie (40K). Wprawdzie mamy już kapitan okrętu, jednak możecie odwiedzić w latarni morskiej starego Jacka. Zgodzi się on z nami popłynąć i dowodzić okrętem (41) jeśli sprowadzimy do latarni czeladnika kowala- Briana. Nic prostszego, wystarczy z chłopakiem porozmawiać, a następnie raz jeszcze udać się do latarni (41K). Jack niestety z nami nie popłynie, jednak przynajmniej zdobędziemy kolejne 1000 punktów doświadczenia. Po następnych marynarzy wybierzemy się na farmę Onara. Po drodze odwiedĽcie farmera Akila dowiadując się, iż ktoś kradnie mu owce (42). Winni są bandyci przebywający w jaskini na zachodzie, szybko ich ubijcie i poinformujcie o wykonanym zadaniu wdzięcznego właściciela farmy (42K). Na farmie Onara rekrutujemy kolejnych czterech marynarzy- łowcę Wilka, kowala Beneta, mistrza miecza dwuręcznego Lee i najemnika Gorna. Ekipa gotowa, możemy szykować się do drogi (37K). Będąc na farmie możecie także sprzedać kolejne stare monety Wasilowi, pobić palącego bagienne ziele Dara (250 punktów doświadczenia) a także porozmawiać z Terolfem, który zleci nam zadanie ubicia Poszukiwaczy przebywających w obozie bandytów (43) na południu. Już tam kiedyś byliśmy, przy okazji sprawy listów gończych i rozsyłających je Dextera. W Obozie spotkacie tylko dwóch Poszukiwaczy, po wyeliminowaniu których wróćcie zameldować Terolfowi o sukcesie (43K).

Ostatnie przygotowania przed wyprawą na wyspę

Teleportujcie się do klasztoru dokonując rytuału konsekracji miecza (rys. 49) i następnie kolejnego błogosławiąc go łzami Innosa, zyskują w ten sposób najpotężniejszą broń jednoręczną- Gniew Innosa (obrażenia 80)!

Gothic 2 004219,1


Resztę złota wydajcie na zakup mikstur mana, a także eliksirów szybkości, ducha i życia (u Salandrila i Zurisa na targu). Na wszelki wypadek proponuje kupić też czarną perłę i siarkę (u Lutero). Jeśli pozostały wam jakieś punkty nauki, a w plecaku macie trochę złota i rzadkich roślin (smoczy korzeń, szczaw królewski, goblinie jagody), to warto nauczyć się sporządzania magicznych mikstur (u Constantino, Neorasa i Vartasa) dokupując cenne zioła (Sagita, Constantino) i tworząc z nich mikstury zwiększające statystyki. W ten sposób stworzyłem 10 eliksirów siły po wypiciu których mój bohater miał siłę 150! Pozostałe punkty nauki przeznaczcie na zwiększenie punktów mana (u Vartasa lub Albrechta). Resztę złota możecie ofiarować Nadji (rys. 50) czule i wielokrotnie się z nią żegnając ;-), a następnie udajcie na przystań gdzie oczekuje wasza załoga.

Gothic 2 004219,2


Strażnikom pilnującym statku rozkażcie wpuścić was na pokład i następnie porozmawiajcie z Jorgenem który wyda wszystkim komendę udania się na okręt. W ładowni i innych pomieszczeniach odnajdziecie sporo magicznych mikstur, a otwierając zamknięte drzwi do kajuty kapitana (na górnym pokładzie) dacie znak do wypłynięcia w morze (35K). Żegnaj Khorinis!

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow