Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Bards Tale

Komnata Herna

Po dotarciu na szczyt czas na finałowy pojedynek z Hernem. Przeciwnik co chwila zmienia położenie (jedna z czterech pozycji) i przyzywa krwiożercze rośliny. W walce z nim najlepiej sprawdza się duet: Bohaterka (rażąca z oddali) i Pająk (eliminujący szybko rośliny).


Bards Tale 154504,4

Hern jest niebezpieczny jedynie w walce w zwarciu, dlatego w ogóle się do niego nie zbliżaj, a tylko szyj ognistymi strzałami z dystansu.


Po pięciu minutach po przeciwniku zostanie jedynie wspomnienie i kilka gałęzi, a ty zdobędziesz 15 magicznych kamieni, a także amulet Herna pozwalający w każdej chwili wykorzystywać jego moc. Twoim kolejnym celem jest powrót do Kirkwall, by porozmawiać z Bodbem. Zejdź na dół.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow