Rozdział 4 - Wysoki Gaj
Wysoki Gaj
Udaj się na północ i porozmawiaj z Drowem. Po wygranej bitwie odbij na wschód przez otwartą bramę. W pobliżu drzew napotkasz Mella - bądź dla niego miły, dzięki czemu zgodzi się on do ciebie przyłączyć. Dalsza droga jest zablokowana przez pole siłowe, ale sposób na pokonanie go jest prosty - ustaw się przy pagórku i unikając rzucanych pocisków, wystrzelaj wszystkie Trowy (Obrazek 12). Gdy tak się stanie, Mell wyłączy (no, coś w tym rodzaju) pole siłowe. Całą operację trzeba będzie powtórzyć jeszcze trzy razy, pamiętając, że gdy skończy się czas, grubas ucieknie w las i trzeba go będzie sprowadzić z powrotem.
|
12 - Przyzwij na pomoc Bohaterkę, z której pomocą wrogów wystrzelasz w 30 sekund.
|
Po pokonaniu pól siłowych zapisz grę i odbij w lewo. Czeka cię kolejna walka - tym razem z silnymi jeźdźcami. Dalej natrafisz na zwłoki kolejnego "wybrańca", przy których znajdziesz znakomity łuk. Odbij na wschód i przebij się przez kolejne cztery pola siłowe. Tym razem dzięki nowemu łukowi uda ci się to osiągnąć znacznie szybciej. W ukrytej skrzyni na końcu znajdziesz pieśń "Ulepszony Szczur".
Szlak odbija na północny zachód - ubij wszystkich wrogów, których przyzywa Fnarf. Przeszukaj skrzynię na północy, zapisz stan gry i odbij na południe, po drodze pokonując sześć kolejnych posterunków z polami siłowymi. Czas na wielki finał - pojedynek z Fnarfem.
Sytuacja jest dość skomplikowana - wróg co chwila przyzywa dwie nowe jednostki, a sam teleportuje się, gdy próbujesz się do niego zbliżyć. Strategia okazuje się jednak prosta - przywołaj Duszka Światła i skup na nim zainteresowanie oddziału Fnarfa (Obrazek 13). Sam w tym czasie zbliż się do niego i z oddali (może być nawet poza ekranem) zacznij go obstrzeliwać z łuku. Dwie minuty i po sprawie - lutnia jest twoja.
|
13 - Oddział Wroga odciągnij gdzieś na bok, zwiąż w walce z Duszkiem, a następnie wydaj mu rozkaz stania w miejscu (strzałka w dół). Sam w tym czasie powróć do Fnarfa.
|
Przeszukaj skrzynię i opuść pobojowisko, udając się na wschód. Mell nauczy cię nowej piosenki pt. "Najemnik". Lepiej późno niż wcale. Opuść las i udaj się do świątyni na urwisku. Po przywołaniu księżniczki otrzymasz od niej nowe zadanie - dotrzeć na szczyt Leśnej Wieży. Znajduje się ona na wschód od osady. W drogę!
|