Wąskie morze
Dopłyń szczęśliwie tratwą do kolejnego lądu. Problem będą stanowić atakujące grupy Płetwoludzi i Węże Morskie blokujące tratwę. Ubijesz je wyłącznie w jeden sposób - strzelając z dystansu - dlatego przywołaj do pomocy Brutala. Z Płetwoludziami najlepiej poradzi sobie Rycerz, Najemnik i Ochroniarz.
Rozdział 13 - Wieża na wyspie
Na zewnątrz wieży
Czeka cię tu walka z liczną grupą Druidów i Czerwonych Grzyw. Wejście do wieży znajduje się na północnym wschodzie, po drodze możesz przeszukać narożniki mapy, bo tradycyjnie znajdują się tam skrzynie z kosztownościami.
Wieża na wyspie, poziomy 1, 2, 3
Po raz kolejny czeka cię mozolna droga na szczyt wieży. Na swojej drodze napotkasz Diamentowe Potwory (bardzo wytrzymałe), Niewidzialnych Wojowników (zabójczo szybcy) i Ogniste Dziki (łatwizna).
Droga przez labirynty będzie stosunkowo prosta, rozglądaj się jednak za skrzyniami i znajdź na pierwszym poziomie pieśń "Ulepszona Czarodziejka" oraz Lutnię Ossiana (najlepszy instrument w grze - znajduje się przy wejściu na poziom drugi). Na drugim piętrze można odnaleźć sztylet Basluath, a niedaleko wyjścia - pieśń "Ulepszona Łotrzyca".
|
Łotrzyca jest jednym z najlepszych wojowników, których możesz przywołać. Zwinna niczym kot, silna niczym Rycerz, potrafi skupić na sobie uwagę wrogów i zatruwać ich swymi zabójczymi sztyletami.
|
Po dostaniu się na sam szczyt koniecznie zapisz grę (to już ostatnie takie miejsce!) i przygotuj się do walki ze strażnikiem, przyzywając Rycerza, Ochroniarza, Brutala i Łotrzycę.
|