Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Bards Tale

Komnata Mannana

W potyczce z Mannanem najważniejsza jest cierpliwość. Uda ci się go zranić wyłącznie kilka razy, gdy ten przemieni się w tornado, dotkliwie wszystkich raniąc (i stając się niewrażliwy na ciosy). W tym momencie możesz skorzystać z mocy Caleigh (trzeciego poziomu), a gdy tylko wróg ponownie przybierze swą zwykłą postać - rzucić się do ataku. Pamiętaj, by zawsze posiadać w tym momencie rycerza, bowiem na jego ciosy Mannan jest szczególnie wrażliwy.

Po wygranej bitwie otrzymasz tradycyjnie amulet pozwalający przyzywać moc strażnika (niestety mały z niej pożytek) i nowe zdanie - polecieć do wieży gdzie przebywa księżniczka (Obrazek 42). To ostatni etap gry i po wejściu do Wieży Dounby nie będzie można się już cofnąć!


Bards Tale 155417,6

42 - Potwór, na którym latasz, zapewnia ci pełne bezpieczeństwo, nawet przy napotkaniu wrogów na mapie świata. Chyba że sam zachcesz ich zaatakować.


Dlatego jeśli chcesz, to wcześniej znajdź Trowa biegającego po mapie świata (jest ciemniejszy niż inne i nie posiada broni). Sprzedaje on mapy do czterech innych dodatkowych krain: Krąg Ardagh, Carrowmore, Ruiny Emain Macha i Ruiny Tary. W każdej z nich czeka cię kilka dodatkowych zadań. Główna fabuła prowadzi jednak do Wieży Dounby...


Bards Tale 155557,1

Możesz również udać się do kapłana w zachodnim Dounby i złożyć mu w ofierze całe złoto, jakie posiadasz (i tak nie będzie z niego pożytku). Za każdą złożoną dotację, w menu gry otworzą się bonusowe filmiki, piosenki i rysunki!

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow