Rozdział 10 - Zielone Pola
Zielone Pola, południowe równiny
Zostaniesz otoczony przez liczną grupę druidów. Wprawdzie jeden wyjawi ci lokalizację nowej krainy - Stromness, jednak po chwili nie będzie już do śmiechu. Na domiar złego wielki ptak zabije ci psa! Czas zestrzelić tę przerośniętą wronę, gotuj się do boju!
Zacznij od użycia mocy Herna (3 poziom), by przerzedzić szeregi wroga. Przyzwij koniecznie Pukacza i Pająka Burzy - pomogą ci w walce z ptaszyskiem. Gdy ptak zniży się, by chwycić ofiarę - tnij mieczem. Po wygranej walce biegnij na zachód, opróżniając wcześniej skrzynie na południowym zachodzie.
Zielone Pola, północne równiny
Biegnij na północny zachód (najlepiej trzymając się blisko muru - mniej walki), aż do miejsca, w którym napotkasz dziwnie mówiącego grubasa (Obrazek 31). Jest on zapowiedzią nieszczęścia - czeka cię walka z potężnym Nukelavee.
|
31 - Na południowym wschodzie i północnym zachodzie mapy znajdują się skrzynie ze srebrem.
|
Jak najszybciej przyzwij pełne wsparcie (Brutal, Rycerz, Najemnik), bo już za chwile wróg wyssie z ciebie wszystkie punkty magii. Trzymaj przeciwnika na dystans, strzelając z łuku. Korzystaj z leczniczych kamieni nie tylko, gdy sam jesteś ranny, ale także wtedy, gdy ciężko oberwą przyzwani przez ciebie pomocnicy (nie masz jak uzupełnić strat!).
Po ubiciu bestii i upewnieniu się, że nie rozumiesz, co MacRath do ciebie mówi, zostaniesz zmuszony znów wrócić do Dounby. No to biegiem!
Zachodnie Dounby
Ponownie udaj się do tawerny na północnym wschodzie i porozmawiaj z Duganem robiącym za tłumacza. Ach, cholerni Szkoci, człowiek się musi przez nich nabiegać! Okazuje się, że ponownie musisz wrócić do Greenlands. Wejście do podziemi, w których spoczywa topór, znajduje się na południe od miejsca, gdzie niedawno pokonałeś Nukelavee.
Jaskinia MacRatha
Biegnij na północ, eliminując umarlaków. Niestety - podobnie jak w starych tunelach - nie będziesz mógł skorzystać z magii. Na szczęście tylko przez chwilę - po dotarciu do portalu ze znakiem czaszki przywołaj Rycerza, Odkrywcę, Żywiołaka i wejdź.
|
Jaskinia składa się z wielu oddzielnych labiryntów, pomiędzy którymi przemieszczasz się za pomocą portali. Oprócz tych, które wymieniam (obowiązkowe) możesz zwiedzić również inne.
|
|