Wyjście z Górskiej Wieży
Podobnie jak poprzednio, w wieży przebywa armia druidów. Przywołaj Rycerza, Najemnika i Ochroniarza i stopniowo, acz łatwo wywalcz sobie drogę na dół. Najtrudniej przebić się przez arenę na pierwszym poziomie - zachowaj ostrożność lub spróbuj szybko przebiegnąć.
Na zewnątrz również jest gorąco - druidów wspierają końskie szkielety. Biegnij szybko na południowy zachód, wyjście znajduje się tuż za punktem, w którym można zapisać stan gry.
|
Dounby znajduje się na południowy zachód od Górskiej Wieży.
|
Rozdział 8 - Dounby
Wschodnie Dounby
Rozgrom grupę druidów i udaj się na wschód do biura szeryfa. Rozmowa będzie nad wyraz przyjemna - usłyszysz kolejną piosenkę i zdobędziesz za to punkty doświadczenia. Zawróć i udaj się na południe. Niemal na samym końcu znajduje się dom braci Foxów, możesz tu wykonać dodatkowe zadanie (Obrazek 28). Udaj się na południowy zachód i przejdź do kolejnej dzielnicy osady.
|
28 - Bądź dla braci miły w rozmowie. Celem jest odwiedzić dwie wskazane przez braci osoby. Nagrodą jest piosenka "Pukacz". Wypróbuj nową melodię jeszcze w domu braci, by zdobyć dodatkowe punkty.
|
|