Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Bards Tale

Houton

Po odebraniu nagrody od Szeryfa za schwytanie przestępcy (a raczej po jej braku) załatw wszelkie zaległe sprawy w osadzie. Pójdź do matki Oguna, zrób zakupy u kowala (polecam miecz dwuręczny i jakiś łuk (Obrazek 8) lub też udaj się zgładzić niedźwiedzia zagrażającego wieśniakom. Następnie ponownie opuść miasto, aby w końcu wyruszyć do Kirkwall (druga osada na północy).


Bards Tale 154231,2

8 - Przed zakupami w barze zamów wino - podnosi ono tymczasowo współczynnik charyzmy o 4 punkty, dzięki czemu ceny w sklepach będą nieco niższe.


Rozdział 3 - Kirkwall

Kirkwall

Wizytę zaczniesz od spotkania starej znajomej. Bądź ciągle sarkastyczny w rozmowie, przez co dziewczyna wciąż pozostanie w tobie zakochana. Udaj się w lewo i porozmawiaj z pierwszym napotkanym mężczyzną o imieniu Bodb. Niestety, nie jest to ten, którego szukasz! Bądź wobec niego sarkastyczny, przez co zaprowadzi cię do drugiego Bodba, ten do kolejnego i wreszcie czwarty z nich okaże się tym właściwym, dzięki czemu nauczysz się nowej pieśni "Duszek Światła".


Bards Tale 154232,3

Duszek Światła rozświetli ci drogę w ciemnościach, a także potrafi oślepić na chwilę wrogów. Jest praktycznie niezniszczalny


Wejdź do wskazanego tunelu, zagraj pieśń, by rozświetlić ciemności i zniszcz wszystkie beczki z lewej strony, odsłaniając tym samym ukryte wyjście. Na powierzchni spotkasz kolejnego z Bodbów, który zaprowadzi cię do pobliskiej świątyni (bądź wobec niego sarkastyczny, by zarobić trochę złota).

Niestety rytuał przywołania odprawiony przez Bodbów okaże się nieskuteczny i dostaniesz nowe zadanie - odkupić dzwon od farmera Finna. Opuść świątynię i udaj się na farmę znajdującą się na południu. Cały czas bądź wobec farmera sarkastyczny - zgodzi się on oddać dzwon za darmo. Niestety w tym momencie pojawi się jego rozkochana w tobie córka, co nieco skomplikuje sprawę. Nowe zadanie - znaleźć pannie kochanka, który cię zastąpi. Wróć więc do miasta (wyjście na północy), by zrealizować ten ambitny cel.

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow