Zachodnie Dounby
Biegnij przez siebie na zachód. W pierwszym budynku możesz złożyć datek na kościół. Dalej na północnym wschodzie znajdziesz karczmę. Porozmawiaj z krzykaczem i weź udział w konkursie talentów. Wygrasz go bez problemów, a w nagrodę otrzymasz buty zwiększające zręczność.
|
U barmana warto zakupić piwo, zwiększające tymczasowo o dwa punkty współczynnik siły.
|
Po wyjściu z tawerny ubij grupę druidów i biegnij na północ do kolejnej. Porozmawiaj z Duganem na temat topora, by poznać lokalizację nowej krainy - Greenlands. Porozmawiaj z nim po raz kolejny, aby wyjawił ci informacje na temat tuneli, które znajdują się pod miastem.
Możesz również posłuchać piosenki pijaków o Nuckeavee i przywołać szczura, który wystraszy jedną z wieśniaczek. Po opuszczeniu tawerny udaj się na wschód, aby przeszukać stare tunele (trudne walki, ale warto - Obrazek 30) lub od razu biegnij na południowy zachód i opuść miasto, aby udać się na Zielone Pola (na zachodzie).
|
30 - W tunelach możesz znaleźć Srebrną Harfę (mana 400, 3 pieśni), pieśni "Ulepszona Wiedźma" oraz "Brutal". Niestety nie wszędzie możesz przyzywać wsparcie - w razie problemów biegnij!
|
Rozdział 9 - Finstown (zadanie opcjonalne)
Przed wyruszeniem na Zielone Pola możesz wykonać jedno z opcjonalnych zadań - udać się do Finstown. W tym celu musisz wrócić do Wschodniego Dounby i po przejściu na mapę świata odbić na południe. Gdy tylko się pojawisz, zaatakuje cię bardzo liczna grupa łuczników (tak się wita bohatera?!). Miasto okaże się zajęte przez Wikingów (i to z twojej winy!). Możesz albo przyjąć od nich podziękowania, albo spróbować wyzwolić miasto. Drugie rozwiązanie ma ten plus, że w zbrojowni znajdziesz aż 5 skrzyń ze złotem i dwie nowe pieśni: "Łotrzyca" oraz "Wysysacz".
|