Portal z czaszką
Biegnij na północ, aż dotrzesz do dwóch portali - z kółkiem i z drzewem. Wybierz ten drugi, jednak wcześniej upewnij się, że twój Poszukiwacz znalazł ukryte drzwi. W skrzyni znajduje się magiczny przedmiot.
Portal z drzewem
Tu będzie gorąco. Obejrzyj taniec truposzy (heh! Obrazek 33) i albo się z nimi zmierz (Pająk Gromów niezbędny), albo szybko biegnij przed siebie do kolejnego portalu. Właściwy jest ten ze znakiem księżyca, wcześniej możesz też opróżnić skrzynię znajdującą się w centrum komnaty.
|
33 - Był kiedyś taki zespół - Dead can dance. Jak widać, Umarlaki wywijają breaka jak szaleni!
|
Portal z księżycem
W komnacie na północy napotkasz gadającą czaszkę. Zmusi cię ona do wykonania rytuału przywoływania - musisz zapalić 5 świec, kolejno: południowo-zachodnią, północno-zachodnią, północną, północno-wschodnią i na koniec południowo-wschodnią. W nagrodę pojawi się twój pies, a przynajmniej jego mocno duchowa wersja. Biegnij na północ, zabierz ze skrzyni magiczny przedmiot i wybierz portal ze znakiem słońca.
Portal ze słońcem
Uważaj na cienie rozmieszczone na podłodze - pełnią one funkcję min! Biegnij na północ i zabierz ze skrzyni pieśń "Moloch" (Obrazek 34). Z komnaty odchodzą trzy korytarze. Właściwy jest zachodni, w którym znajduje się portal z kurczakiem.
|
34 - Moloch jest najsilniejszym z potworów, które możesz przyzwać. Szybki, wytrzymały i do tego zieje ogniem. Zawsze miej go w drużynie!
|
Portal z kurczakiem
Odkrywca odnajdzie dwie ukryte komnaty (północny zachód, północny wschód), w których znajdują się piosenki "Ulepszona Bohaterka" i "Ulepszony Rycerz". Przejdź przez portal z gitarą.
Portal z gitarą
Czas na finałowe starcie. Przywołaj Molocha, Pukacza i Rycerza i zaatakuj wielkiego Zombie. Walka będzie ciężka, bo wróg co chwila będzie przyzywał wsparcie - w razie problemów wycofaj się, by uzupełnić energię i straty. Po wygraniu walki zabierz topór i opuść kryptę wyjściem na północy. Przez południową dolinę udaj się do Stromness (na południu mapy).
|