Rozdział 2 - Neversdale
Neversdale
Przywołaj do pomocy Bohaterkę, bo przeciwnicy w tej lokacji są dość wymagający. Podążaj na wschód, aż dotrzesz do przystani nad rzeką.
|
Targuj się z przewoźnikiem (najpierw rozmawiaj sarkastycznie, później miło), dzięki czemu zapłacisz za przeprawę tylko 10 sztuk złota.
|
Udaj się na północ, by zobaczyć głupawą śmierć Oguna. Bez względu na sposób rozmowy walki nie da się uniknąć - gotuj się więc do boju! Zbadaj zwłoki młodziana i pamiętaj, by po powrocie do Houton porozmawiać z jego matką w miły sposób - inaczej nie otrzymasz nagrody. Odbij w lewo, a już po chwili marszu dotrzesz do chaty, w której mieszka Ketill.
Wysłuchaj kilku zabawnych wyzwisk, a następnie wejdź do środka. Walka jest stosunkowo prosta, choć przeciwnik wytrzymały. Pozwól Bohaterce razić w niego z kuszy, samemu trzymając go od niej na dystans. Zwiąż pokonanego nieprzyjaciela i przeszukaj trzy skrzynie, aby znaleźć w jednej z nich nową melodię "Wiedźma" (Obrazek 7). Opuść chatę i pójdź w lewo, a następnie przepraw się przez rzekę kolejnym promem. Bądź miły dla przewoźnika, dzięki czemu cena znów wyniesie wyłącznie 10 sztuk złota.
|
7 - Po zagraniu melodii "Wiedźma" pojawi się znachorka, która będzie leczyć rany zarówno twoje, jak i pozostałych członków drużyny. Niestety jest ona bardzo mało wytrzymała na ciosy wrogów.
|
Na drugim brzegu czeka już na ciebie komitet powitalny, któremu przewodzi Fnarf. Zostaniesz wrobiony w kradzież, więc czeka cię kolejna trudna potyczka - zaufaj Ketillowi i przetnij jego więzy, by mógł wspomóc cię w walce. Niestety, oprych nie doceni tego gestu i po chwili zbiegnie, a ty będziesz musiał sobie radzić sam.
Po pokonaniu wrogów wyrusz w pościg za oprychem - nieoceniona okaże się pomoc psiaka, który bez trudu wytropi Ketilla, ukrywającego się w południowo-wschodnim narożniku mapy. Zwiąż go ponownie i zawróć na zachód, aby wrócić do miasta.
|