Rozdział 5 - Leśna Wieża
Leśna Wieża - wejście
Koniecznie zapisz stan gry, bo czeka cię szczególnie ciężkie starcie. Jesteś otoczony przez olbrzymie wilki, które zaatakują bardzo liczną grupą. Przywołaj Najemnika i Ochroniarza i rzuć się w wir walki.
W przypadku problemów zastosuj małą sztuczkę - nie przejmując się obrażeniami, biegnij przed siebie na północny wschód. Tam w narożniku mapy przebywają wyłącznie 3 wilki. Po ich ubiciu będziesz mógł robić z tego miejsca wypady i eliminować kolejne już niemal pojedynczo. Jest to olbrzymie ułatwienie, bowiem wilki groźne są wyłącznie w dużych watahach.
|
Sztuczkę z przebieganiem obok wrogów należy stosować za każdym razem, gdy lepiej jest uniknąć walki. Dla bezpieczeństwa przywołaj jednak wcześniej Ochroniarza lub użyj mocy Caleigh (3 poziom, zapewnia chwilową nieśmiertelność)
|
Po rozprawieniu się z bestiami i przeszukaniu dwóch skrzyń (północny zachód i południowy zachód) wejdź do wieży.
Leśna wieża, poziomy 1, 2, 3
Przed tobą długa i mozolna droga na szczyt. W labiryncie korytarzy nie sposób się zgubić - podążaj ciągle przed siebie. Przyda ci się za to kilka ogólnych rad. Rozglądaj się za skrzyniami, które zazwyczaj znajdują się w zakamarkach odchodzących z głównego korytarza. Na pierwszym poziomie znajdziesz dwie niezbędne ci piosenki: "Ulepszony Pająk Gromu" i "Odkrywca".
|
Pieśń "Odkrywca" przyzywa sympatycznego dziadka który przeszukuje teren w poszukiwaniu niebezpieczeństw. I rozbraja je na swój samobójczy sposób. Przynajmniej się stara.
|
Korytarze są pełne wymyślnych i śmiertelnych pułapek, dlatego Odkrywca musi zawsze ci towarzyszyć. Kluczowym problemem będzie jednak walka - stawisz czoła olbrzymim kwiatom, które strzelają kolcami i plują kwasem. Przywołaj koniecznie Pająka Gromu - jako jedyny jest on niezwykle skuteczny przeciwko roślinom. W czasie walki unikaj bezpośredniego starcia, ograniczając się jedynie do prowadzenia ostrzału z łuku.
Jednak pokonanie roślin to nie koniec problemów! Umierając, każda rzuca na ziemię kilka nasion. Musisz je natychmiast zebrać, bowiem w przeciwnym wypadku już po chwili z każdego z nich wyrośnie nowa roślina żądna zemsty. Zła wiadomość jest również taka, że droga na szczyt jest bardzo długa i mozolna i zajmuje niemal godzinę gry.
|