Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

oblivion
Wrota Bruma


Czas na małą przerwę w kolekcjonowaniu artefaktów i na nieco inne zadanie. Porozmawiaj z Jauffre, który po raz kolejny poprosi cię o pomoc. W pobliżu osady Bruma, otworzyły się wrota Oblivion. Ludność jest przerażona, a strażnicy potrzebują wsparcia. Jako, że jesteś jedyną osobą która wrota już raz zamknęła i tym razem czeka cię ten niemiły obowiązek

Udaj się do miasta Bruma, przed murami natrafisz na oddział rycerzy pod dowództwem Burda. Obiecaj pomoc i wraz z nim przekrocz wrota przenosząc się do piekielnej krainy. Biegnij cały czas przed siebie, skręcając na końcu kanionu w lewo i ponownie jeszcze raz w lewo. Podobnie jak poprzednio wypatruj na horyzoncie wielkiej wieży - musisz dostać się do jej środka

oblivion 232250,1
Rysunek 18 - Odział rycerzy pod dowództwem Burda znacznie wesprze cię w walce. Sam kapitan jest praktycznie nieśmiertelny, kryj się więc za jego plecami i pozwól wykonać brudną robotę


W środku sytuacja przedstawia się prosto - musisz przebyć labirynt korytarzy i dostać się na szczyt. Jest to stosunkowo proste jeśli będziesz trzymał się jednej zasady - jeśli możesz to podążaj w górę! Tak jak ostatnio na samym szczecie znajduje się magiczny kamień. Zabierz go by zamknąć wrota i powrócić do w pobliże Bruma.
Krew Bogów


Podziękuj za współprace Brudowi i wróć od Jauffre. Otrzymasz od niego kolejne zadanie- zdobyć sojuszników dla osady Bruma. Jego wypełnienie jest opcjonalne, jednak warto je wykonać bo znacznie ułatwi ci to dalszą grę (patrz ramka numer 6).

Twoim głównym celem jest rozmowa z Martinem, któremu udało się odszyfrować kolejną cześć księgi. Drugim z czynników potrzebnych do odprawienia rytuału jest "Krew Boga", czyli artefakt związany z dawnym Imperatorem. Czas więc się udać do jego grobowca.

Droga przez katakumby jest stosunkowo prosta - biegnij przed siebie i morduj wszystko co chce cię zabić. Po dotarciu do głównej komnaty natkniesz się na dziwy, świecący szkielet. Zapisz stan gry bo oznacza on kłopoty.

oblivion 232251,2
Rysunek 19 - Szkielety są niezwykle odporne na każdy rodzaj magii i obrażone olbrzymim refleksem w czasie walki wręcz. Są jednak bardzo wolne, a najprostszym sposobem ich pokonania, jest zawezwanie do pomocy kilku potworów potrafiących razić z dystansu.


Po ubiciu truposza (przeszukaj zwłoki- znajdziesz magiczny przedmiot) pojawi się duch rycerza zakonu. Wyjaśni ci on, iż jest jednym z czterech herosów którzy polegli wieki temu i których musisz wyzwolić chcąc dostać się do artefaktu Imperatora. Przejdź do kolejnej sali.

Cel jest prosty - musisz odnaleźć trzech pozostałych rycerzy (szkielety) i ich pokonać. Nie jest to trudne, bo ich położenie masz zaznaczone na mapie. Po drodze będziesz musiał ubić hordy duchów, jednak jest to zadanie bardzo opłacalne - w grobowcach znajduje się wiele cennych przedmiotów, a każdy szkielet zostawi ci jakąś magiczną broń.

Po wyzwoleniu rycerzy, wróć do sali głównej i przejdź przez największe drzwi. Dzięki duchom rycerzy bez trudu dostaniesz się do zbroi będziesz mógł z nią powrócić do Martina
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow