Ścieżka Świtu
Usiądź koło Barusa w karczmie i postępuj zgodnie z jego wskazówkami. Nic nie mów, poczekaj, aż Barus wyjdzie i podążaj za mężczyzną który go śledzi. W piwnicy rozpraw się ze szpiegiem i zabierz z jego zwłok księgę.
|
Rysunek 11 - Otwórz plecak i przeczytaj wolumin. Cześć ksiąg zawiera wskazówki tak cenne, iż spowodują zwiększenie się różnych umiejętności twojego bohatera
|
Barus poradzi ci udać się z księgą do zaprzyjaźnionego maga mieszkającego w akademii, w innej dzielnicy miasta. Po dotarciu na miejsce otrzymasz więcej informacji na temat samej księgi, jak również jej drugi tom (również go przeczytaj). Tom trzeci i czwarty musisz zdobyć już sam, nabędziesz je w sklepie "First Edition" (w Dzielnicy Handlowej).
Niestety, sprzedawca nie zechce sprzedać ci księgi, tłumacząc iż jest już zarezerwowana. Poczekaj na potencjalnego kupca o imieniu Gwinas, i gdy ten ją zakupi- rozpocznij z nim rozmowę. Zagadnij go na temat kultu i poinformuj, iż z ich rozkazów zginął Imperator. Wystraszony Gwinas odda ci księgę i poinformuje jak zdobyć ostatni wolumin.
Wróć do Barusa (w pobliżu karczmy) i zdaj mu raport. Wyrusz wraz z nim do kanałów i podążaj na miejsce spotkania z przedstawicielami kultu. Droga przez kanały jest dość długa, jednak nie sposób się zgubić - wystarczy podążać za Barusem.
Po dotarciu na miejsce, zgódź się na plan rycerza i udaj się schodami na górę i przejdź do sąsiedniej komnaty. Gdy plan spali na panewce, zeskocz i wspomóż Barusa w walce z trzema przeciwnikami. Przy zwłokach jednego z nich odnajdziesz poszukiwany wolumin.
|
Rysunek 12 - Jeśli Barus przeżyje, to w ramach wdzięczności nauczy cię biegłości w walce mieczem i parowaniu ciosów.
|
Opuść kanały (podążając za Barusem, lub skrótem przez sypialnie zbirów) i udaj się z księgą do magów z akademii. W ciągu 4 dni odszyfrują jej przesłanie, możesz ich jednak ubiec i od razu samemu rozwiązać zagadkę.
Według ksiąg, musisz udać się do Dzielnicy Pałacowej, na ulicę o nazwie "Greek Emperor Way". Znajdziesz się na olbrzymim cmentarzu, gdzie twoim celem jest odszukanie dużego grobowca w którym spoczywa Książe Camarrill. I to już prawie koniec, teraz wystarczy poczekać do godziny 12, słońce w zenicie ukaże mapę na jednym z kamieni. Po jej przeczytaniu poznasz lokalizacje ołtarza kultystów.
Dagon Shire
Niestety na miejsce musisz udać się konno. Możesz jednak sobie znacznie skrócić drogę, korzystając z opcji szybkiej podróży do najbliższej osady położonej w pobliżu ołtarza i tylko resztę drogi pokonać o własnych siłach.
Wejdź do środka. Już po chwili natkniesz się na strażnika, który zażąda oddania broni. Masz dwie możliwości oddać i udawać wyznawcę, lub nie oddać i zabić wszystkich którzy staną na twojej drodze. Prościej jest skorzystać z tej drugiej opcji.
Podążaj przez jaskinie, aż dotrzesz do sali ołtarzem. Zabij kapłankę i jej obstawę (bardzo ciężki pojedynek), a następnie uwolnij więźnia i ukradnij księgę spełniającą rolę biblii zła.
|
Rysunek 13 - Skradaj się pozostając niezauważonym. Wywołaj zamieszanie rażąc wrogów z daleka, a następnie staraj się ich eliminować z zaskoczenia i pojedynczo.
|
Podążaj za uwolnionym więźniem - wskaże ci on drogę do wyjścia. Zajmie on również uwagę wrogów do tego stopnia, iż bez większych przeszkód uda ci się niepostrzeżenie wydostać na powierzchnie. Zamelduj o swoim sukcesie w świątyni Cloud Ruler
|
Rysunek 14 - Uwolnionego więźnia warto odwiedzić w Dzielnicy Świątyń. W podzięce za uratowanie życie nauczy cię on biegłości w posługiwaniu się magią przywracania.
|