Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

oblivion
Poszukiwanie spadkobiercy


Nim wyruszysz w dalszą drogę, warto skorzystać z gościnności mnichów i poprosić każdego z nich o pomoc. W ten sposób otrzymasz uzbrojenie, księgę i co najważniejsze - konia (czeka w stajni). Jeśli w międzyczasie awansowałeś na kolejny poziom, to koniecznie powinieneś położyć się spać.

oblivion 231726,1
Rysunek 7 - By awansować na kolejny poziom, należy wcześniej się wyspać! Po otrzymaniu komunikatu, iż bohater nauczył się nowej umiejętności, należy pójść spać na przynajmniej 1h. Po przebudzeniu będziesz mógł przyznać nowe punkty umiejętności.


Martin przebywa w mieście Kvatch, położonym na południu. Po dotarciu na miejsce, okaże się iż osada jest oblegana przez potwory. Dostań się na szczyt i porozmawiaj z kapitanem straży, Matiusem. Wyjaśni Ci on, iż jedynym sposobem przerwania oblężenia miasta, jest zamknięcie bramy Oblivionu która zmaterializowała się przed murami miasta. I to niewdzięczne zadanie przypadnie właśnie tobie.

Zakupy

Miejsce w twoim plecaku dość szybko się zapełnia, dlatego pomiędzy wykonywaniem poszczególnych zadań, warto zrobić sobie choć chwilę przerwy i udać się na zakupy.

W każdym większym mieście znajduje się przynajmniej kilka sklepów w których możesz sprzedać zbędne wyposażanie i kupić nowe. Na początek warto odwiedzić Dzielnice Kupców w Mieście Imperialnym, albowiem znajdują się w niej sklepy każdego rodzaju, a i ceny są dość przystępne.

Po sprzedaniu zbędnych klamotów, należy zadbać o najważniejszą rzecz - wyreperowanie swojego ekwipunku (u kowala lub sprzedawcy broni). Miecze i zbroje szybko rdzewieją, znacznie tracąc na sile i jakości.

I wreszcie na koniec, warto czasami kupić coś nowego. Broń i pancerze zazwyczaj są wydatkiem zbędnym (bo prędzej lub później i tak znajdziesz je przy poległych wrogach), za to priorytetową inwestycją jest nabycie zaklęć. Bo tych sam nigdzie nie znajdziesz.

oblivion 231759,1


oblivion 231759,2




Przerwanie oblężenia Kvatch
Podbiegnij do portalu i wejdź w niego przenosząc się do iście piekielnej krainy. Ubij komitet powitalny i porozmawiaj z napotkanym rycerzem. Poproś go by ci towarzyszył w dalszej walce i wspólnie udajcie się na zachód.

oblivion 231829,1
Rysunek 8 - Zawsze korzystaj z pomocy postaci niezależnych które chcą wesprzeć się w walce. Nie tylko pomagają ubić nieprzyjaciół, lecz również stanowią doskonałą tracze ochronną. Wrogowie będą koncentrować na nich swoje ataki, dając ci czas na podjęcie własnych akcji.


Kieruj się cały czas przed siebie i wypatruj na horyzoncie wielkiej wieży. Gdy ją odnajdziesz, jak najszybciej wejdź do środka. Tu sprawa się trochę komplikuje, bo wieży znajduje się sporo pomieszczeń pełnych przeciwników. Ogólna zasada jest jednak prosta- biegnij cały czas przed siebie kierując się zawsze w górę.

W połowie drogi natkniesz się na zamknięte drzwi. Rozejrzyj się do dokoła, na jednym z półpięter znajdziesz drzwi wychodzące z wieży na zewnątrz. Przebiegnij mostem do bliźniaczej wieży znajdującej się naprzeciwko i przedostań się na jej szczyt. Zabij strażnika i zabierz z jego zwłok klucz. Rycerza przebywającego w klatce niestety nie możesz uwolnić, wróć więc sam do wieży z której wyruszyłeś.

Zamknięte wcześniej drzwi otwórz zdobytym kluczem i kontynuuj dalszą drogę na szczyt. Po dotarciu na samą górę czeka cię gorące przywitanie, zapisz stan gry a następnie pokonaj wszystkich przeciwników. Teraz wystarczy już tylko zabrać ognisty kamień - wieża zostanie zniszczona, brama Oblivion zamknięta, a ty znajdziesz się z powrotem przed murami miasta Kvatch

oblivion 231830,2
Rysunek 9 - Zdobyty Sigil Stone można wykorzystać w celu zaczarowania dowolnego pancerza lub broni. Uaktywnij go w plecaku i wybierz przedmiot któremu chcesz nadać magiczne właściwości.


<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow