Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

oblivion
Bitwa o Kvatch
Podbiegnij do rycerzy stojących przy palisadzie i ponownie porozmawiaj z Matiusem, meldując wykonanie zadania. Zejdź ze wzgórza do wioski by wyreperować ekwipunek i sprzedać zbędne przedmioty, a następnie wróć do Matiusa, oznajmiając, że wesprzesz go w szturmie na miasto.

Biegnij za rycerzami i wejdź na teren Kvatch. Bitwa będzie krótka lecz zażarta, po ubiciu wszystkich przeciwników, triumfalnie wejdź do świątyni. Porozmawiaj z Martinem i poproś by opuścił miasto i ruszył z tobą. Wcześniej możesz wykonać zadanie dodatkowe (patrz ramka numer 4), lub od razu udaj się do Weynon Priory

Klasztor Weynon


Po przybyciu na teren klasztoru okaże się, iż został on zaatakowany! Ubij napastników i odnajdź Jauffre, który schował się w świątyni. Porozmawiaj z nim i pobiegnij do jego domu, szybko wyjdzie najaw, iż Amulet Królów został skradziony.

Klasztor nie jest już bezpiecznym miejscem, dlatego twoim kolejnym zadaniem jest eskortować Martina do warowni zakonu w Cloud Ruler. Korzystając z możliwości szybkiej podróży znajdziesz się tam w sekundę i bez zbędnych problemów.

Po uroczystym powitaniu, porozmawiaj z Jauffre i zgódź się na wstąpienie w szeregi zakonu. Od tej pory możesz korzystać do woli ze wszystkich przedmiotów znajdujących się w twierdzy.

oblivion 231909,1
Rysunek 10 - Jako członek zakonu możesz dowolnie korzystać ze zbrojowni. Skompletuj sobie optymalne uzbrojenie, a jeśli jesteś pazerny - zabierz wszystko co najdroższe i sprzedaj!


Otrzymasz również nowe zadanie - porozmawiać z Barusem, rycerzem którego już poznałeś przy okazji eskortowania Imperatora. Odnajdziesz go stolicy Imperium, w karczmie "Luther Broad Boarding House (podążaj według wskazań kompasu)

Bitwa o zamek Kvatch

Przed opuszczeniem Kvatch z Martinem, warto raz jeszcze wspomóc w walce kapitana Matiusa. Porozmawiaj z nim i wybiegnijcie razem na dziedziniec dziesiątkując wrogów. Niestety brama do zamku jest zamknięta i trzeba poszukać innej drogi.

Wróć do świątyni, porozmawiaj z jednym ze strażników i wspólnie udajcie się do podziemi, skąd prowadzi kolejne wyjście na dziedziniec. Biegnij cały czas za strażnikiem i rycerzami. Gry ten pierwszy umrze- zabierz z jego zwłok klucz i za jago pomocą otwórz przejście do kanałów (w pobliskiej szopie).

Tunelem przedostań się na dziedziniec zamkowy i przekręć korbę otwierając bramę i wpuszczając Matiusa. Z pomocą rycerzy pokonaj przeciwników na dziedzińcu i wbiegnij do zamku.

Twoim głównym celem jest odnalezienie hrabiego. Droga do jego komnaty jest prosta, jedyną przeszkodą są diabelnie silni przeciwnicy - zachowaj więc szczególną ostrożność. Gabinet hrabiego znajduje się na końcu korytarza, po prawej stronie, jednak niestety przybędziesz za późno.

Przeszukaj zwłoki, zabierz sygnet i wróć do Martina. Oddaj mu sygnet co zakończy zadanie. W zamian otrzymasz znakomitą magiczną zbroję zwiększającą siłę i wytrzymałość oraz obietnice, iż Martin wesprze cię kiedyś w walce (pod koniec gry warto z tego skorzystać).

oblivion 231935,1


oblivion 231936,2




<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow