Rozdział 7 - Przeznaczenie
Podążaj za przewodnikiem, a po dotarciu na miejsce porozmawiaj ze starym przyjacielem - krukiem oraz białą smoczycą. Gdy zostaniesz przeniesiony do krainy strażnika, odnajdź go, porozmawiaj i wróć z powrotem.
Ponownie sterujesz Zoë przebywającą w sennej krainie. Biegnij w stronę domu aż do momentu, gdy napotkasz dziewczynkę. Czeka cię kolejna wizyta w Arkadii.
Rozdział 8 - Na styku
Jako Kian pokonaj dwóch rebeliantów i przesłuchaj kupca. Po przybyciu posłańca udaj się do wieży zgodnie z jego wskazówkami (przejdź na rynek getta). Po dotarciu na miejsce i odbyciu rozmowy o więźniu wracaj do miasta.
Znowu przejmiesz kontrolę nad April. Biegnij do wieży. Wrota są zamknięte, przejdź więc na placyk (po prawej stronie) i porozmawiaj z krukiem, prosząc, by poleciał do celi Zoë.
|
Choćbyś wymyślił najlepsze kłamstwo, to i tak nie zostaniesz wpuszczony do wieży. Warto jednak popróbować, bo dialogi będą niezwykle humorystyczne.
|
Jako Zoë zawołaj strażnika i poproś, by zostawił otwarte okienko w drzwiach. Opowiedz o tym krukowi i jako April udaj się na targ w getcie, by kupić od Ropera bombę dymną i kwas. Gdy kruk dostarczy te przedmioty Zoë, wylej kwas na zamek, a bombą ogłusz strażnika. Przy jego ciele znajdziesz klucz, otwórz nim kratę i zejdź na dół, gdzie podsłuchasz, że drugi strażnik jest głodny.
Zamelduj o tym krukowi i jako April udaj się do Benrime po kanapkę. Wróć do więzienia, porozmawiaj przez tubę z dyrektorem i pod pozorem dostawy wejdź do środka. Pójdź na pierwsze piętro, włóż kanapkę w windę (pod schodami) i wyślij ją strażnikowi.
Ponieważ strażnik zasnął, możesz zejść na dół (jako Zoë). Bramy otwieraj kluczem i bądź ostrożny, przemykając obok śpiącego strażnika (skradaj się). Na dole wraz z April wejdź do kuchni (przy wyjściu), przepchnij pudło pod okno i spuść się po linie. Po sprzeczce i rozmowie z krukiem udaj się w pobliże tawerny.
|
Niestety Azadi dotrą do tawerny przed tobą. Sterując Kianem, pokonaj rebeliantów, wejdź na piętro i pojmij Na'ane.
|
Gdy zobaczysz, co się stało w tawernie, ucieknij w stronę miejskiego targowiska. Napotkasz tam Briana, który zabierze cię na pokład swojego statku latającego. W czasie podróży możesz porozmawiać z krukiem lub opuścić sterownię i pójść spać.