Rozdział 2 - Zagubienie
Wejdź do pokoju Zoë i wysłuchaj wiadomości odtworzonej przez Wonkersa. Opuść mieszkanie i udaj się do Olivii. Opowiedz jej o wszystkim oraz pozwól wgrać na swój telefon program maskujący i hakujący. Raz jeszcze pójdź do mieszkania Rezy.
Po dotarciu na miejsce okaże się, że drzwi są zabezpieczone. Użyj telefonu komórkowego, by podłączyć się do systemu, następnie shakuj zabezpieczenia i wejdź do apartamentu.
|
Chcąc użyć przedmiotu, zbliż się do miejsca, w którym chcesz go wykorzystać. Następnie otwórz plecak, wybierz rzecz i kliknij w ikonkę symbolizującą koło zębate.
|
To jednak nie koniec problemów. Mieszkania pilnuje robot - skradaj się (trzymaj klawisz [Ctrl]) prosto do komputera i odbij w lewo do kuchni, a następnie wejdź do łazienki. Użyj panelu sterującego (obok zlewu), a gdy zwabiony dźwiękami robot wejdzie pod prysznic - puść wodę i utop drania.
Wróć do salonu i zbadaj mechanicznego goryla - jest uszkodzony. Zabierz spalone części i zanieś je Olivii. Twoja przyjaciółka zreperuje źródło zasilania, jednak procesor musisz zdobyć sam. Nic prostszego - biegnij do domu i wyjmij go ze swojego różowego goryla!
Po powrocie do apartamentu Rezy włóż zdobyte części w zabawkę. Naprawiony goryl wskaże ci skrytkę przy łóżku - zabierz z niej notatnik. Po chwili zostaniesz zaatakowany - gdy już Zoë dojdzie do siebie, pamiętaj, by podnieść upuszczony notatnik oraz wyjąć mózg z zabawki.
|
Przed opuszczeniem miasta warto naprawić swojego goryla. Udaj się do mieszkania i włóż mu jego mózg.
|
Pędź do Olivii, która bez trudu zdekoduje część danych z notatnika. Wygląda na to, że czeka cię wycieczka do Japonii. Wróć do swojego mieszkania i zabierz z szafy torbę podróżną.
Czas na mały przerywnik i zmianę postaci. Jako April Ryan musisz się rozprawić z grupą rycerzy. Atakuj wyłącznie silnym uderzeniem, ponieważ wrogowie zwykłe ciosy potrafią bez trudu parować.