Rozdział 4 - Zima
Znajdujesz się w świecie snu. Biegnij do domu na horyzoncie i wysłuchaj, co dziewczynka ma do powiedzenia. Za chwilę zostaniesz przeniesiony do kolejnej mitycznej krainy. Podążaj przed siebie, pokonując dwa potwory (lub je omijając), i zabierz świecące jajo nabite na pobliski pal.
|
Za pomocą klawiszy Q i E przełączasz między stojącymi blisko siebie przedmiotami. Jajo musisz użyć nie na kole, ale na podeście stojącym tuż za nim.
|
Idź dalej, wejdź schodami na kamienną półkę i połóż jajo na podest. Uruchom machinę, zbiegnij na dół i chwyć się koła wodnego. Pędź przed siebie, aż do miejsca, w którym zapadną się deski.
Chwyć się liny i zjedź po niej. Zabierz świecące jajo i raz jeszcze dzięki kołu wodnemu dostań się na górę. Tym razem przeskocz nad dziurą w deskach, biegnij do końca, wejdź na górę po drabince i udaj się na sam koniec jaskini.
Droga pozornie jest zamknięta - by przejść dalej, musisz zagrać odpowiednią melodię na nutach narysowanych na ścianie. Wciskaj kolejno (licząc od lewej): pierwszą, drugą, pierwszą i trzecią.
Znajdujesz się w podziemiach gospody. Biegnij przed siebie i sforsuj drzwi siłą. Na górze odnajdziesz właścicielkę - Benrime. Porozmawiaj z nią na wszystkie możliwe tematy, by dowiedzieć się, że pomocy może udzielić ci Minstrum Magda, a tylko Ślepy Bob wie, gdzie jej szukać.
Wyjdź z karczmy i kieruj się w lewo - bez trudu odnajdziesz Ślepego Boba. Jednak nie pomoże ci on, dopóki nie przyniesiesz mu grzanego wina z przyprawami. Porozmawiaj znowu z Benrime, by dowiedzieć się, że przypraw akurat zabrakło i musisz udać się po nie na targ.
|
By dotrzeć na targ, musisz po wyjściu z karczmy skręcić w lewo, potem iść przed siebie, a po dotarciu w pobliże wysokiej wieży odbić w prawo.
|
Sprzedawca również nie może ci pomóc. Przekonaj go, że sam odbierzesz przyprawy od jego dostawcy. Wróć do karczmy, wóz z towarem stoi w uliczce po prawej stronie. Weź zioła i zanieś do Benrime. Wsyp je do garnka, wlej gotowe wino do butelki i zanieś ją Bobowi.
|
Zdobytych przypraw nie musisz oddawać sprzedawcy. Możesz zaoszczędzić czas i zanieść je wprost do oberżystki.
|
Niestety drań nie wie, gdzie jest Magda. Skieruje cię za to do kolejnej osoby - Szalonej Klary. Raz jeszcze udaj się na targ i skręć w uliczkę w lewo (tuż za sprzedawcą przypraw). Na jej końcu natrafisz na Klarę, a dzięki rozmowie dowiesz się, że zabrano jej zwierzątko.
Wróć na targ. Zwierzak jest zamknięty w klatce, w uliczce po prawej, jednak strażnik nie pozwoli ci się do niego zbliżyć. Dostań się tam, kryjąc się za wielkim potworem, wypuść zwierzaka i wróć do Klary. Okazuje się, że osoba, której szukasz, również znajduje się na targu i rozdaje zupę! Porozmawiaj z Magdą, a gdy pojawi się Brynn - podążaj za nim do uliczki na tyłach.
|
Kian w walce na miecze nie ma sobie równych. Cofaj się na bezpieczną odległość, następnie szybko ruszaj do przodu i tnij silnym uderzeniem. Znów się wycofuj i powtarzaj całą kombinację.
|
Po raz kolejny zmienisz postać, tym razem przez chwilę będziesz sterować wojownikiem Kianem. Pokonaj przeciwników, porozmawiaj z mistrzem i biegnij do wieży na spotkanie z imperatorkami. Wróć na dziedziniec i raz jeszcze zamień kilka słów ze swoim mentorem.