Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Broken Sword 4
Klasztor

Biegnij do końca korytarza i wejdź do sali, w której przebywa kardynał. Niestety sytuacja znacznie się skomplikuje. Po odzyskaniu przytomności porozmawiaj z konającym kardynałem. Odbierz od niego manuskrypt i dokładnie go obejrzyj.

Wraz z Markiem zejdź do głównej sali klasztoru. Poproś go, by podważył zapadnie prowadzące do podziemi, i użyj kija golfowego, by roztrzaskać zamek. Zejdź na dół.

Broken Sword 4 114824,3
Klepsydry na obydwu posągach powinny być skierowane tak samo: lewa z pojemnikiem z piaskiem na dole, prawa z pojemnikiem z piaskiem po prawej.


Przestaw klepsydry na posągach kamiennych aniołów. Na każdym z nich lewa klepsydra powinna być ustawiona z piaskiem na dole, a prawa z piaskiem po prawej. Teraz wejdź na statuę po lewej i popchnij głowę anioła. Tę samą czynność wykonaj ze statuą po prawej. Poproś Marka, by raz jeszcze przesunął głowę anioła stojącego z prawej strony, a samemu zejdź na dół.

Podejdź do drzwi i wykręć żarówkę (za pomocą ognioodpornego koca). Cofnij się za róg i zbadaj skrzynkę. Użyj noża, by zdjąć jej zamknięcie, a następnie za pomocą gumowych rękawic rozłącz przewody.

Wróć do miejsca, gdzie wykręciłeś żarówkę, i włóż w nie ładunek C4. Ponownie za pomocą rękawic połącz przewody i przejdź przez i przejdź przez miejsce w którym parę chwil wcześniej stały drzwi. Po dramatycznej walce w środku i triumfalnym powrocie Anny Marii przejdź z nią do kolejnej z sal.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow