Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Broken Sword 4
Pałac Topkapi

Pokaż przepustkę strażnikowi i wejdź do środka. Poproś Annę Marię, by zajęła uwagę spacerującego wartownika i niepostrzeżenie pobiegnij w lewo, w stronę rusztowań. Wdrap się na pierwsze z nich, na jego szczycie znajdziesz telefon – zabierz go i zapisz numer strażnika. Odłóż telefon i przejdź na drugie rusztowanie.

Broken Sword 4 114726,4
Wdrap się na szczyt rusztowania, stań w pobliżu lampy i zadzwoń do strażnika.


Będąc na szczycie rusztowania, zadzwoń do strażnika. Gdy ten pobiegnie odebrać telefon, wdrap się na dach. Podążaj za kolejnym wartownikiem i przejdź przez następny mur, a napotkasz strażnika z psem.

Podejdź do okna i zdrap nożem kawałek niebieskiego plastra. Gdy strażnik zbiegnie na dół, biegnij do końca korytarza, podnieś kubek i wypij herbatę. Strażnik za chwilę wróci (schowaj się!), zabierze kubek i uda się do kuchni. Pies jednak zostanie.

Rozwiń linkę przymocowaną do jednego z okien i przyczep do niej kawałek salami (utnij go nożem). Rzuć przynętę psu, zbiegnij szybko na dół dziedzińca i wejdź do muzeum.

Broken Sword 4 114726,5
By włamać się do komputera w muzeum, skieruj promień lasera tak, jak jest to pokazane na powyższym rysunku.


Użyj PDA, by połączyć się z komputerem. Uruchom zabezpieczenia muzeum w trybie testowym. Przejdź do pobliskiej sali. Z prawej strony jest wentylator – otwórz go, włóż do środka ulotkę z hotelu i podpal zapalniczką. Teraz dokładnie widzisz gdzie są lasery – omiń je i biegnij przed siebie.

Otwórz drzwi, przełączając pierwszą, drugą i czwartą dźwignię (licząc od lewej), i wpuść Annę Marię do środka. Korzystając z jej pomocy, jednocześnie przesuńcie dźwignie przy przy kolejnych drzwiach i wyjdźcie na dziedziniec.

Wejście do fortecy znajduje się pod fontanną. Biegnij w prawo i wciśnij przycisk na ścianie, dzięki czemu woda z fontanny zostanie wypompowana. Ponów całą operację, tym razem wkładając w przycisk kawałek metalowego spinacza.

Teraz musisz działać szybko – gdy strażnik podejdzie naprawiać usterkę, podbiegnij do fontanny. Samemu nie uda ci się przesunąć statuy, poproś więc o pomoc Annę Marię. Wskoczcie do odpływu.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow