Wojownik
„Ostrze mego miecza będzie szybsze od wiatru, aby przynieść ci dar snu tak spokojnego, jak gdybyś zanurzył się w wodnej toni.”
Elfy wojownicy są tymi, których zadaniem jest ochrona lasów i innych elfów przed różnymi wrogami z zewnątrz, głównie potworami, ludźmi i mrocznymi elfami. Wojownikami są najczęściej młode elfy o dobrej kondycji i jasnym umyśle, którzy czasami wyruszają z puszczy w podróż do odległych miejsc, aby się szkolić. Ich podstawowy ekwipunek stanowi miecz i lekka zbroja.
Podstawowe statystyki:
INT 23 STR 36 CON 36 MEN 26 DEX 35 WIT 14
Styl grania:
Styl grania elfickim wojownikiem nie różni się specjalnie od grania innymi wojownikami. Istotnym jest jednak fakt, że większa zręczność elfów skutkuje zwiększeniem szybkości poruszania się i atakowania. Są wybitnymi łucznikami i posiadają wysokie umiejętności w sztuce uników, ale ich ataki są słabsze, niż u pozostałych ras. Mogą też używać magii do leczenia się z ran doznanych w walce.
Drzewko rozwoju:
Mistyk
„Drogie duchy. W imię przyjaźni, jaką zawarliśmy przed wiekami chciałabym pożyczyć od was mocy.”
Podobnie do używających magii ofensywnej i leczącej mistyków ludzi, elfy zazwyczaj ubierają się w szaty i używają różdżek. W celu chronienia przyrody pożyczają moc od duchów i skupiają się na podnoszeniu zdolności magicznych.
Podstawowe statystyki:
INT 37 STR 21 CON 25 MEN 40 DEX 24 WIT 23
Styl grania:
Choć są dość podobni do mistyków ludzi, to mistycy elficcy mają zwiększone czarownictwo (WIT), czyli szybciej rzucają czary. Również szybciej się poruszają. Nie mogą używać czarnej magii.
Drzewko rozwoju: