Statystyki Postaci i Porównanie Klas:
STR - odpowiada za obrażenia fizyczne.
CON - odpowiada za ilość hp, szybszą odnowę hp, za udźwig, długość czasu przebywania pod wodą oraz odpowiada za odporności na krwawienie i ogłuszenia.
DEX - odpowiada za szybkość ataku, celność, uniki, szanse na uderzenie krytyczne, prędkość chodzenia, szanse na zblokowanie ataku za pomocą tarczy oraz szybkość użycia fizycznych skili.
WIT -odpowiada za szybko odnawiania się skili, szybkość rzucanie czarów i za odporności na klątwy oraz za szanse na magiczne, krytyczne uderzenie.
INT - odpowiada za m.atk. oraz szanse na wejście klątwy.
MEN - odpowiada za m.def., maksymalną ilość many, szybkość ładowania many, odpowiada za odporności na trucizny i klątwy oraz za szanse na nieudane zaklęcie.
Orki
Orki są rasą ognia. Spośród wszystkich ras mają najlepsze cechy fizyczne. Po zniszczeniu gigantów byli zdolni obalić elfy i uzyskać pozycję dominującą w Aden. Jednakże zostali nieco później pokonani przez sojusz elfów i ludzi i obecnie zamieszkują północne obszary Elmore.
Zdolności specjalne: Orki są wysoce odporne na różnego rodzaju osłabienia, jak na przykład otrucie.
Cechy: Orki dysponują ogromną siłą fizyczną, co daje wysoki poziom HP i MP. Dysponują też szybką regeneracją. Nie mniej jednak nie należą do szybkich i poruszają się, atakują oraz rzucają czary wolno. Są również słabi w łucznictwie i unikach.