Mistyk
Ludzie mistycy interesują się siłami rządzącymi przyrodą. Postacie tej klasy poszukują i ujarzmiają te siły. Ponieważ zazwyczaj przesiadują nad grubymi książkami na temat magii lub przeprowadzają różne, dziwne eksperymenty nie mają zbyt wysokiej reputacji w ludzkim społeczeństwie. Można ich uznać za zwykłych czarodziejów, którzy ciężką pracą dążą do zawładnięcia większą mocą. Z reguły postacie te są ubrane w szaty i dzierżą różdżki, mające wspomagać proces rzucania czarów. Używają podstawowej magii ofensywnej i magii leczącej.
Podstawowe statystyki:
INT 41 STR 22 CON 27 MEN 39 DEX 21 WIT 20
Styl grania:
Za wyjątkiem magii orków ludzie mistycy mogą władać każdym rodzajem magii: od magii żywiołów poprzez magię wspomagającą, białą, czarną, aż do przywołańców włącznie. Samotnie polujący ludzie mistycy polegają na czarze Wind Strike, który jest czarem ofensywnym. W dziedzinie walki fizycznej mistycy nie mają wiele do zaoferowania w porównaniu do wojowników.
Drzewko rozwoju:
Elfy
Elfy czczą boginię wody, darząc miłością przyrodę i wody. Elfy są szczupłe i smukłe, mają długie uszy i piękne rysy twarzy. Podczas ery gigantów elfy miał największą władzę pośród służących gigantom stworzeń. Jednak wraz ze zniszczeniem gigantów władza i wpływy elfów również osłabły. Teraz zamieszkują leśną cześć Aden.
Zdolności specjalne: W porównaniu do innych ras elfy mogą na dłużej wstrzymać oddech i mogą bezpiecznie skakać z większych wysokości.
Cechy: Elfy są roztropne i bystre. Są szybkie w zadawaniu ciosów, poruszaniu się i rzucaniu czarów. Są też doskonałe w łucznictwie i sztuce uników. Jednakże siła ich ataków wygląda kiepsko na tle pozostałych ras.