Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Dark Messiah of Might and Magic
Lisze

Po raz pierwszy pojawiają się w szóstym rozdziale i są jednymi z najtrudniejszych przeciwników, jakich napotkasz. Posiadają wszystkie cechy Nekromantów, z tą jednak różnicą, że działają szybciej oraz są kilkakrotnie bardziej wytrzymali.

Receptą na sukces jest prędkość, musisz błyskawicznie zbliżyć się do Lisza i walić go najmocniej jak potrafisz. Nie daj mu choćby sekundy na przyzwanie wsparcia – jeśli się spóźnisz, to już możesz wczytywać poprzedni stan gry.

Wampirzy Rycerze

Ci doskonale wyposażeni rycerze, których napotkasz w rozdziale ósmym, są najsilniejszymi wojownikami w grze. Posiadają olbrzymie tarcze, a dzięki wspaniałemu refleksowi odbijają większość ciosów. Na domiar złego jako jedyni są odporni na kopniaki, więc nie da się ich strącić w przepaść.

Jak sobie z nimi poradzić? Mag ma ułatwioną sprawę, kilka czarów i po sprawie. Wojownik musi użyć tarczy do blokowania uderzeń wroga, a następnie kontrować, zadając szybki cios. Skuteczną taktyką jest również przemiana w Demona i rozszarpanie Rycerzy swoim pazurami.

Dark Messiah of Might and Magic 171037,1
Jeśli przeciwnik z łatwością blokuje twoje ciosy, to przemień się w Demona i spróbuj go rozszarpać. Ciosów pazurami nie powstrzyma żadna tarcza.


<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow