Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Dark Messiah of Might and Magic
Rady ogólne

Jeśli możesz, to uciekaj, zamiast walczyć. Może nie brzmi to szalenie emocjonująco, jednak sprawdza się znakomicie. Bez sensu jest tracić czas i zdrowie na walkę z wrogiem, skoro można go po prostu ominąć. Jeszcze się nazabijasz.

Rozglądaj się uważnie. Największą trudnością w grze jest znalezienie drogi prowadzącej dalej. Część przejść jest zamaskowanych i wymaga rozbicia desek, zniszczenia półki czy też przesunięcia odpowiedniej dźwigni. Wszystkie te elementy bardzo łatwo jest przegapić.

Dark Messiah of Might and Magic 171149,3
Największym problemem w grze jest odnalezienie właściwej drogi. Jeśli widzisz nad sobą drewnianą belkę, to znak, że trzeba użyć Linowego Łuku.




Widzenia w ciemnościach używaj wyłącznie w miejscach, gdzie zupełnie nie ma światła. W oświetlonych korytarzach ta zdolność będzie ci po prostu przeszkadzać i powodować niezauważanie istotnych szczegółów. Ważna rada – nie musisz czekać, aż czar minie, możesz go samodzielnie „wyłączyć”.

Patrz do góry. Od piątego rozdziału, w którym to znajdziesz Łuk Linowy, zaczyna się koszmar polegający na zaczepianiu lin i wdrapywaniu się po nich. Ten schemat przewija się w grze wielokrotnie i jeśli nie masz możliwości, by podążać do przodu, to w 90% oznacza to, że musisz użyć gdzieś łuku i wdrapać się po linie.

I na koniec rada będąca truizmem: często zapisuj stan gry. W zabójczym świecie Dark Messiah błyskawiczna i efektowna śmierć czai się za każdym rogiem. Parafrazując słowa reklamy: „nawet nie zauważysz, kiedy umrzesz”.

Dark Messiah of Might and Magic 171149,4
Przy aktywowanej zdolności widzenia w ciemnościach trudniej przemieszcza się po oświetlonych komnatach.


Autor: Artur Okoń

Tekst udostępniony na wyłączność dzięki czasopismu "Click". (C) Wydawnictwo Bauer.

Autor: MAO
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow