Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Divine Divinity
3. Rozwój bohatera

Droga maga:

7. Kończyny z ołowiu (Limbs of Lead). Zmniejsza o 2 punkty szybkość przeciwnika. Przydatne przy walce z bardzo silnymi wrogami.
8. Błogosławieństwo (Bless). Wraz z każdym poziomem biegłości zwiększa o +3 każdą z głównych cech i podwaja czas trwania zaklęcie (początkowo 15).
9. Aura ochronna (Aura of Guarding). Pochłania 60% zadanych nam obrażeń, +20% wraz z każdym poziomem biegłości (maks. 140).
10. Magiczne pole ochronne (Spell Shield). Pochłania 60% zadanych nam przez czary obrażeń, +20% wraz z każdym poziomem biegłości (maks. 140).
11. Uderzenie meteoru (Meteorstrike). Podstawowe zaklęcie ofensywne, zadaje 28 punktów obrażeń +24 z każdym poziomem biegłości (rys. 5).
12. Strzała żywiołów (Elemental Bolt). Zaawansowane zaklęcie ofensywne. Zadaje 70 punków obrażeń +20 z każdym poziomem biegłości.
13. Trująca chmura. Poisonous Cloud. Zaklęcie rażące wielu wrogów. Początkowo czterech (40 punktów obrażeń), wraz z każdym poziomem zwiększając się o dwóch kolejnych i 15 punktów.

Droga łotra:

14. Otwieranie zamków (Lockpick). Pozwoli wszędzie nam wejść bez konieczności uzyskania pozwolenia czy też odszukania klucza. Wraz z każdym poziomem biegłości jesteśmy w stanie otworzyć bardziej skomplikowane zamki. Warto rozwinąć ją chociaż do 2 poziomu.
15. Rozpoznanie (Identify). Natychmiast znamy wszystkie cechy przedmiotu, dzięki czemu oszczędzamy czas i pieniądze nie musząc prosić o to innych. Wraz z każdym poziomem biegłości rozpoznajemy przedmioty lepszej jakości. Warto rozwinąć ją chociaż do 2 poziomu.
16. Alchemia (Alchemy). Pozwala samemu tworzyć mikstury. Przy pierwszym poziomie biegłości możemy je tylko mieszać, przy drugim tworzyć ze znalezionych pospolitych kwiatów. I to w zupełności wystarczy.
17. Rozpoznaj istotę (Know Creature). Czym lepiej znamy przeciwnika, tym trafniej wybierzemy broń którą go zranić. Wraz z poziomem biegłości uzyskujemy więcej informacji i coraz silniejszych wrogach.
18. Prawdziwe widzenie (True Sight). Pozwala dostrzec niewidzialne istoty. Absolutna konieczność, albowiem bez niej nie uda się nam ubić najtrudniejszych przeciwników.
19. Mądrość (Wisdom). Wraz z każdym poziomem biegłości zwiększa o 2% ilość zdobywanych punktów doświadczenia. Absolutna konieczność! (rys. 6)
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow