Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Divine Divinity
W każdej grze z gatunku RPG rozwój naszego bohatera (rys.3) jest jedną z kluczowych kwestii i jednocześnie najprzyjemniejszych ;-). W Divine divinity poziom postaci zależy od ilości zdobytych punktów doświadczenia, które uzyskamy za wykonywanie zadań i zabijanie potworów. Gdy przekroczą one określoną wartość, nasz bohater awansuje na wyższy poziom, otrzymując tym samym 5 punktów do zwiększenia głównych cech i 1 (lub 2 jeśli poziom jest podzielny przez 5 np. 5, 10, 15 etc.) punkt umiejętności dzięki któremu nauczymy się nowej zdolności lub zwiększymy biegłość dotychczas znanej (rys. 4) . Grając wojownikiem w pierwszej kolejności podnosimy siłę i zręczność dzięki którym będziemy mogli używać lepszych przedmiotów i zadawać wrogom większe obrażenia. W miarę możliwości zwiększamy żywotność, podczas gdy inteligencje praktycznie zupełnie odpuszczamy. Grając magiem skupiamy się głównie na rozwoju inteligencji, dzięki której będziemy dysponować większą ilością punktów magii. Nie możemy zapominać o sile i zręczności zwiększając je głównie z myślą o używaniu lepszych pancerzy. Dobry mag nie musi posiadać wysokiej żywotności (walcząc z dystansu rzadko otrzymamy rany), jednak im wyższy będzie jej poziom, tym mniejsze ryzyko, iż jakaś zagubiona strzała pozbawi nas życia. Decydując się na grę łotrem wszystkie cechy rozwijamy praktycznie po równo. Wybór najbardziej przydatnych umiejętności w dużej mierze będzie zależał od postać na którą się zdecydujecie. Mimo wszystko kilka z nich jest uniwersalnych. Poniżej znajdziecie listę tych które uznałem za niezbędne.

Droga wojownika:


1. Ekspertyza dowolnej borni (expertise). W przypadku wojownika będzie to topór bądĽ młot, łotr wybierze raczej kuszę bądĽ łuk. Wybierzcie tylko jedną i doprowadĽcie do perfekcji (5 poziomu).
2. Elfi wzrok (elven sight). Zwiększa zasięg wzroku o +2 z każdym poziomem biegłości (czyli maks. +10). Czym więcej widzimy, tym szybciej możemy podjąć działanie. Szczególnie przydatna dla postaci które rażą z dystansu.
3. Powiększenie zniszczenia (Augment Damage). Zwiększa o ok. 4 punkty obrażenia zadane wrogom (maks. 20).
4. Naprawa (Repair). Przy najniższym poziomie biegłości pozwala naprawiać zepsute przedmioty do 60% ich pierwotnej wytrzymałości. To nam w zupełności wystarczy.
5. Zwiększenie obrony (Augment Defense). Wraz z każdym poziomem biegłości zwiększa o 10% wartość naszego pancerza.
6. Zaczarowanie borni (Enchant Weapon). Wraz z każdym poziomem biegłości pozwala umieścić w broni 1 magiczny ładunek zwiększający jej możliwości. Absolutna konieczność, bez względu na postać!
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow