Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Divine Divinity
1. Postacie

Divine Divinity możemy wcielić się w jednego z trzech dostępnych bohaterów: łotra, wojownika i maga (rys. 1). Gra każdym z nich wymagać będzie od nas innej taktyki. Wybierając wojownika decydujemy się na grę o niskim poziomie komplikacji. Wystarczy zapewnić mu dobre wyposażenie (pancerz, broń), posłać go w sam środek wiru walki i spokojnie zadawać ciosy wrogom, samemu wypijając mikstury regenerujące punkty życia. Wybór maga oznacza o wiele bardziej złożoną rozgrywkę. O naszym powodzeniu w dużej mierze będą decydować zaklęcia których się nauczymy i ich sprawne wykorzystanie na placu boju. Efekty czarów są znacznie zróżnicowane i w zależności od przeciwników których napotkamy jedne przyniosą lepszy inne gorszy skutek. Ponieważ nasz mag będzie posiadał bardzo mało punktów zdrowia, każdy kontakt z przeciwnikiem może okazać się dla nas zabójczy, gra będzie wymagać dobrego refleksu i szybkiego podejmowania decyzji. Wybór łotra oznacza drogę pośrednią. Część przeciwników będziemy mogli niczym wojownik bez trudu pokonać w walce w zwarciu, jednak z potężniejszymi wrogami zmuszeni będziemy stosować wojnę podjazdową, rażąc ich z dystansu, bądĽ też wykorzystując magie. Każdy z bohaterów posiada jedną charakterystyczną tylko dla niej umiejętność. Wojownik może wejść w bitewny szał, zadając przez chwilę większe obrażenia wszystkim otaczającym go wrogom. Mag dysponuje umiejętnością zamiany miejsc z każdym żywym (bądĽ też sztucznie ożywionym) organizmem. Zdolność niezwykle przydatna, gdy zostaniemy otoczeni przez wrogów. Natomiast łotr posiada umiejętność skradania, dzięki której pozostaje przez nieprzyjaciół niezauważony i w razie potrzeby może unikać walki. Ja zdecydowałem się na wybór maga, jednak poniższa solucja pasuje do każdego typu postaci. Na koniec jedna uwaga- wybór kobiety nie ma większego wpływu na rozgrywkę. Oczywiście poza efektem wizualnym ;-).
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow