Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

World of Warcraft

World of Warcraft - poradnik

Jako że pisanie o sposobach na ukończenie gry nie jest za bardzo na miejscu w przypadku gatunku MMORPG, poradnik ten potraktować należy jeno jako zebranie w jednym miejscu informacji, które winny przydać się każdemu nowemu podróżnikowi po świecie Warcrafta. Znajdziesz tu, drogi czytelniku, przede wszystkim charakterystykę wszystkich ras i klas, abyś bez problemu mógł zacząć przygodę, prowadząc postać, która w pełni będzie odpowiadała Twoim oczekiwaniom.

Rasy

Świat Warcrafta zamieszkuje wiele ras, z których dla graczy udostępnione zostało osiem, podzielonych na dwa obozy – Hordę i Sojusz. Wybór rasy ściśle wiąże się z wyborem strony, po której staniesz.

World of Warcraft 181508,1
Witajcie w świecie Warcrafta


Rasy Sojuszu:

Ludzie

Cechy rasy:

Percepcja – Aktywowana zwiększa możliwości wykrycia niewidzialnych wrogów przez 20 sekund. Czas potrzebny, by móc użyć zdolności ponownie – 3 minuty.

Duch Ludzi – Duch zwiększony o 5%.

Dyplomacja – Zwiększa o 10% ilość zdobywanych punktów popularności u różnych frakcji.

Specjalizacja w posługiwaniu się mieczem – Ludzie zyskują 5 punktów do umiejętności posługiwania się mieczami.

Specjalizacja w posługiwaniu się bronią obuchową – Ludzie zyskują 5 punktów do umiejętności posługiwania się bronią obuchową.

Strefa startowa – Elwynn Forest
Stolica – Stormwind
Wierzchowiec – Koń
Klasy dostępne dla Ludzi: Wojownik, Paladyn, Kapłan, Łotrzyk, Mag, Czarnoksiężnik

Krasnoludy

Cechy rasy:

Kamienna Postać – Aktywowana zapewnia odporność na krwawienie, truciznę i zarazę oraz zwiększa pancerz postaci o 10% przez 8 sekund. Czas potrzebny, by móc użyć zdolności ponownie – 3 minuty.

Specjalizacja w posługiwaniu się bronią palną – Krasnoludy zyskują 5 punktów do umiejętności posługiwania się bronią palną.

Odporność na zimno – Wszystkie Krasnoludy zyskują 10 punktów odporności na magię mrozu.

Odnajdywanie skarbów – Aktywowane pozwala na wyświetlanie skrzyń ze skarbami na mini-mapie. Trwa aż do dezaktywowania i nie potrzebuje czasu do ponownej aktywacji.

Strefa startowa – Dun Morogh
Stolica – Ironforge
Wierzchowiec – Baran
Klasy dostępne dla Krasnoludów: Wojownik, Paladyn, Kapłan, Łotrzyk, Łowca

Nocne Elfy

Cechy rasy:

Stopienie się z cieniem – Aktywowane gdy postać jest nieruchoma i nie walczy, pozwala na wejście w tryb niewidzialności. Trwa aż do dezaktywowania. Czas potrzebny, by móc użyć zdolności ponownie – 10 sekund.

Zwinność – Szansa na uniknięcie ataku zwiększona o 1%.

Błędny Ognik – Po śmierci postać staje się błędnym ognikiem. Prędkość poruszania się zostaje zwiększona o 50%, to jest o 25% więcej niż u zwykłego ducha.

Odporność na magię natury – Wszystkie Nocne Elfy zyskują 10 punktów odporności na magię natury.

Strefa startowa – Teldrassil
Stolica – Darnassus
Wierzchowiec – Nocna Pantera
Klasy dostępne dla Nocnych Elfów: Wojownik, Druid, Kapłan, Łotrzyk, Łowca

Gnomy

Cechy rasy:

Mistrz ucieczki – Aktywowane pozwala na oswobodzenie się z wszelkich unieruchamiających postać efektów czarów. Czas potrzebny na rzucenie czaru – 0.5 sekundy. Czas potrzebny, by móc użyć zdolności ponownie – 1 minuta.

Otwarty umysł – Inteligencja zwiększona o 5%

Odporność na magię tajemną – Wszystkie Gnomy zyskują 10 punktów odporności na magię tajemną.

Specjalizacja w inżynierii – Gnomy zyskują 15 punktów do profesji inżynierii.

Strefa startowa – Dun Morogh
Stolica – Ironforge
Wierzchowiec – Mechaniczny Struś
Klasy dostępne dla Gnomów: Wojownik, Łotrzyk, Mag, Czarnoksiężnik

World of Warcraft 181509,2
Kraina skał i gorącej wody


Rasy Hordy:

Orkowie

Cechy rasy:

Krwawa furia – Aktywowana zwiększa podstawową siłę ataku wręcz o 25% przez 15 sekund, ale redukuje efekty leczenia o 50% przez 25 sekund.

Wytrzymałość – Dodaje 25% odporności na efekty ogłuszenia.

Dowodzenie – Podległa postaci istota zadaje o 5% większe obrażenia w walce wręcz.

Specjalizacja w posługiwaniu się toporami – Orkowie zyskują 5 punktów do umiejętności posługiwania się toporami.

Strefa startowa – Durotar
Stolica – Orgrimmar
Wierzchowiec – Wilk
Klasy dostępne dla Orków: Wojownik, Szaman, Łotrzyk, Łowca, Czarnoksiężnik

Taureni

Cechy rasy:

Bojowe tupnięcie – Aktywowane ogłusza do pięciu przeciwników w promieniu 8 jardów. Trwa 2 sekundy. Czas potrzebny, by móc użyć zdolności ponownie – 2 minuty.

Zahartowanie – Maksymalna ilość punktów zdrowia zwiększona o 5%.

Uprawa roślin - Taureni zyskują 15 punktów do profesji zielarstwa.

Odporność na magię natury – Wszyscy Taureni zyskują 10 punktów odporności na magię natury.

Strefa startowa – Mulgore
Stolica – Thunder Bluff
Wierzchowiec - Kodo
Klasy dostępne dla Taurenów: Wojownik, Druid, Szaman, Łowca

Trolle

Cechy rasy:

Berserker – Aktywowany, zwiększa szybkość ataku od 10% do 30%. Przy pełnym zdrowiu szybkość wzrośnie o 10%, a im bardziej postać jest zraniona, tym większa będzie szybkość jej ataków, aż do maksymalnych 30%. Trwa 10 sekund.

Regeneracja – 10% szybsza regeneracja punktów zdrowia.

Pogromca Bestii – Obrażenia zadawane bestiom zwiększone o 5%.

Specjalizacja w posługiwaniu się bronią miotaną - Trolle zyskują 5 punktów do umiejętności posługiwania się bronią miotaną.

Specjalizacja w posługiwaniu się łukami - Trolle zyskują 5 punktów do umiejętności posługiwania się łukami.

Strefa startowa – Durotar
Stolica – Orgrimmar
Wierzchowiec – Raptor
Klasy dostępne dla Trolli: Wojownik, Szaman, Kapłan, Łotrzyk, Łowca, Mag

Nieumarli

Cechy rasy:

Wola Zapomnianych – Aktywowana zapewnia całkowitą odporność na efekty Strachu, Snu czy Zauroczenia. Trwa 5 sekund. Czas potrzebny, by móc użyć zdolności ponownie – 2 minuty.

Kanibalizm – Aktywowane pozwala na regenerowanie 7% zdrowia co 2 sekundy, poprzez zjadanie zwłok humanoida lub nieumarłego, znajdujących się w zasięgu 5 jardów. Trwa 10 sekund. Czas potrzebny, by móc użyć zdolności ponownie – 2 minuty.

Oddychanie pod wodą – Nieumarli mogą wstrzymać oddech pod wodą trzy razy dłużej niż inne rasy.

Odporność na magię cienia - Wszyscy Nieumarli zyskują 10 punktów odporności na magię cienia.

Strefa startowa – Tirisfal Glades
Stolica – Undercity
Wierzchowiec – Koński Szkielet
Klasy dostępne dla Nieumarłych: Wojownik, Kapłan, Łotrzyk, Mag, Czarnoksiężnik

World of Warcraft - poradnik

| 1 | 2 | 3 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow