Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Fallout

Fallout - solucja

Informacje o grze

dots Nazwa gry: Fallout
dots Gatunek: cRPG
dots WWW: www.interplay.com/fallout/
dots Producent: Black Isle Studios
dots Dystrybutor: CD Projekt
dots Cena: 19,90 PLN (wraz z Fallout 2 i Fallout Tactics)
Fallout


Witam serdecznie wszystkich tych, którzy spróbowali swoich sił w tak zacnej grze jaką bez wątpienia jest Fallout i tych, którzy mają problem z niektórymi elementami znajdującymi się w grze. Na wstępie podkreślę tylko, że poradnik ten będzie zawierał porady ogólne i opis przejścia tylko i wyłącznie szkieletu całej fabuły, ponieważ prawie każdy quest poboczny można przejść przynajmniej na kilka sposobów. Gotowi na przygodę życia? No to zaczynamy!

Porady ogólne

Jak sami wiecie Fallout jest grą dosyć nietypową. Wykorzystajcie to mądrze bo dzięki temu możecie sobie w kilku procentach ułatwić rozgrywkę.

Pierwszym aspektem na jaki trzeba zwrócić uwagę jest handel – odbywa się on na zasadzie wymiany, zapamiętajcie to, bo dzięki szarym komórkom możecie na tym naprawdę wiele zyskać. Walki w grze odbywają się systemem turowym, jest to swoistej maści przewaga wasza nad komputerem – każdy ruch dokładnie planujcie i nie róbcie rzeczy, których możecie potem żałować. Ostatnią i zarazem najważniejszą kwestią jest stworzenie postaci i jej późniejszy rozwój. W Falloucie nie tworzy się herosów, którzy są na poziomie 50+ - tutaj poziomy i punkty doświadczenia przeliczane są trochę inaczej, ustawione na samym początku statystyki określające naszą postać nie mogę być zmieniane (chyba, że za pomocą operacji w Bractwie Stali, ale o tym później) i podwyższane po zdobyciu poziomu, na każdy poziom zaś przypada kilkanaście punktów umiejętności, które mądrze rozdysponujcie, oraz tzw. profity – profity to umiejętności specjalne, które cechują każdego herosa (a zarazem są bardzo przydatne), na 3 bądź 4 poziomy (wszystko to zależy od wybrania odpowiednich cech) przyznawany jest jeden profit. Jak już mówiłem w tym świecie nie tworzy się herosów na 100 poziomach – tutaj już postać na 5 poziomie jest silna i poradzi sobie z większością przeciwników (najlepszy przykład? Ja bez problemu ukończyłem grę w momencie, gdy moje komputerowe odzwierciedlenie miało 12 poziom, a było mi naprawdę łatwo). Pamiętajcie także, żeby odpowiednio przydzielić statystyki. Podpowiem wam, że na samym początku nie opłaca się podwyższać umiejętności walki bronią ciężką jak i energetyczną – one są dla nas dostępne dużo później, a i tak ogólnie jest ich mało w całej grze nie licząc bazy mutantów. Na sam początek najbardziej opłacalnym wyjściem będzie podwyższenie umiejętności walki bronią jednoręczną i walki bronią białą. Ja całą grę ukończyłem tym właśnie typem broni – takie cacka jak Rozpruwacz czy Desert Eagle są naprawdę mocnym argumentem podczas starć.

UWAGA! – zapomniałbym wspomnieć, że nie należy ustawiać inteligencji poniżej 4 – krążyła kiedyś plotka, że jeżeli będzie się miało tak niski współczynnik inteligencji to nie będzie można ukończyć gry ponieważ zamiast prowadzić rozmowę będzie się pochrumkiwało i chrząkało – informacja sprawdzona i jak najbardziej trafna.

Opis przejścia



Krypta 13

Swoją przygodę rozpoczynasz przed wrotami wejściowymi do Krypty 13, nie możesz tam wejść, lecz z intra dowiadujesz się co masz za zadanie zrobić – musisz znaleźć i przynieść hydroprocesor, wiesz też, że masz na wykonanie tego zadanie jedynie 150 dni (nie martwcie się jednak, ponieważ ja wykonałem to zadanie w momencie kiedy zostało mi jeszcze ok. 80 dni), ponieważ w Krypcie kończą się zapasy wody pitnej; twoim pierwszym śladem będzie Krypta 15 – w pierwszej kolejności tam właśnie powinieneś się udać. Na samym początku masz kilka stimpacków, manierkę z wodą i 10mm. Pozabijaj plątające się w pieczarze szczury i wychodź na powierzchnię. Na mapie masz zaznaczone miejsce gdzie położona jest opuszczona Krypta 15 – skieruj się tam.

Fallout 195216,1
Tu zaczynamy rozgrywkę - przytulnie, nieprawdaż?




Krypta 15

Na pierwszym piętrze możesz znaleźć kilka ciekawych przedmiotów, zepsutą windę i nic po za tym. Wracaj z powrotem na zewnątrz. Gdy wędrowałeś do Krypty mijałeś mieścinę – Shady Sands – to jest twoje miejsce docelowe w tym momencie.

Fallout 195249,1
Zdewastowane drzwi do Krypty 15 - jej mieszkańcy nie mieli szczęścia


Shady Sands

Na samym początku zaczep kolesia czatującego przy wejściu – poprosi cię o wytępienie radioskorpionów z groty niedaleko miasta. Prócz tego możesz od niego kupić linę – zrób to, przyda się. Powiedz mu, że dobrze, tylko musisz się jeszcze przygotować. Teraz udaj się do sklepu i zaopatrz w stimpacki oraz amunicję – przydadzą się ponieważ (przynajmniej na samym początku) zwierzątka te mogą wyrządzić naszemu herosowi niemałe szkody. Następnie kieruj się w stronę lekarza. Dowiesz się od niego, że szuka lekarstwa na ukąszenia radioskorpionów, a następnie poprosi cię o pomoc. Po wykonaniu obydwu zadań idź do burmistrza – tutaj napatoczysz się na kolejny problem. Burmistrzowi porwali córkę, a ty jak zwykle będziesz proszony o pomoc. Po wykonaniu wszystkich trzech zadań możesz już spokojnie opuścić to miejsce i ponownie (tym razem zaopatrzony w linę) odwiedzić Kryptę 15.

Fallout 195401,1
Skutki wojny atomowej

Fallout - solucja

| 1 | 2 | 3 | 4 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow