HUB
Ogromne miasto – chyba największe w całej grze, miasto kupców, można tu sporo zarobić jako ochroniarz karawany – zajęcie trudne, ale dobrze płatne.
Jest w tym mieście dużo do zrobienia, lecz najpierw mała przestroga – w środku miasta znajduje się stary pijak – zaproponuje ci informacje dotyczące hydroprocesora za grubą kasę – nie daj się zwieść, tak naprawdę nic nie wie. Wpierw idź do lokalnego bossa – Dekkera.
Da ci zlecenie morderstwa – możesz donieść władzom bądź wykonać zlecenie, wybór należy do ciebie. Potem kieruj się w stronę siedziby Far Go Traders – tam będziesz mógł przyjąć zlecenie rozwikłania zagadki znikania karawan. Zadanie dosyć trudne, ale nagroda sowita.
Jednak w grze występują dwa bardzo skomplikowane zadania – to jest właśnie to drugie, więc je opiszę. Wpierw udaj się do Biblioteki i pogadaj z Beth i popytaj ją o Deathclawy. Poda ci namiary na mutanta imieniem Harold – opowie ci on nieco o tych stworkach, ale na wszelki wypadek pogadaj jeszcze z ghulem kręcącym się po okolicy – jeżeli dobrze poprowadzisz całą rozmowę to zaprowadzi cię on do jaskini potwora, który jest przyczyną zniknięć karawan. Zadanie wykonane.
|
HUB - miasto handlu, aby mieć tu władzę niezbędne są pieniądze
|
Jest jeszcze jedno dosyć ciekawe zlecenie – w jednym z opuszczonych, zrujnowanych domów w śródmieściu znajduje się facet, który jest ewidentnie w złym humorze, jeśli będziesz dla niego odpowiednio miły wyjawi ci dlaczego ma taki podły humor – chodzi o to, że bandyci zajęli jego farmę. Zapisz grę, zaproponuj pomoc, a przeniesiesz się na tą właśnie farmę – walka nie powinna ci sprawić większych problemów.
Radzę tu jeszcze zaopatrzyć się u jednego z kupców w tak zwany licznik Geigera – przyda się na potem. Ruszamy dalej.
Boneyard (Gruzy)
Od razu po wejściu do miasta trafiasz do Adyltum – strzeżonej części miasta. W pierwszej kolejności udaj się do Burmistrza Zimmermana – koleś wygląda na podłamanego. Opowie ci o mieście i o tym, że rządzą nim gangi – każdy dla odpowiedniego rejonu. Jeśli będziesz się odpowiednio zachowywał wyjawi ci też, że jego syn został porwany przez jeden z gangów – gang Blade. Twoim zadaniem jest zabić ich przywódczynię. Quest dosyć fajny, ponieważ okaże się, że prawda nie jest do końca taka jak się okazuje, ale to pozostawiam do odkrycia wam:). Następnie pogadaj z dwoma rolnikami – Milesem i Smittym. Poproszą cię o pomoc w naprawie maszyny – dobrych uczynków nigdy dosyć, więc dobrze by było im pomóc. W tym mieście już wszystko zrobione – zależnie od tego jak wykonałeś zadanie z synem burmistrza możesz być albo znienawidzony przez wszystkich, albo tylko przez część, albo wszyscy mogą cię lubić (oprócz tych, których niedawno sprzątnąłeś;)). Teraz powinniśmy skierować nasze kroki do najbardziej klimatycznego miasta w całej grze – do Nekropolis.
|
Gruzy - tutaj aż roi się od różnorakich gangów
|
Nekropolis
Miasto ghuli – niezbyt przyjemne (zresztą tak samo jak mieszkańcy), więc omijaj wszystko co się rusza. Od razu po wejściu do miasta szukaj kanału – wejdź do pierwszego lepszego. Dostałeś się pod miasto, do wielkiego labiryntu, w którym łatwo można się zgubić. Poszukaj trochę a znajdziesz przejście do kolejnej części terenów podziemnych; po pewnym czasie trafisz na grupkę ghuli. Ci jednak – w odróżnieniu od wszystkich innych – są wyjątkowo przyjaźnie nastawieni i chcą porozmawiać. Od ich przywódcy dowiesz się, że są w posiadaniu hydroprocesora (!), jednak nie mogą go oddać, ponieważ ich pompa uległa awarii, a bez niego zginą. Masz dwa wyjścia: albo ich zabić i odebrać procesor siłą – wyjście dla typowych zwyrodnialców. Możesz też naprawić ich pompę – wtedy hydroprocesor oddadzą sami, ponieważ nie będzie im potrzebny. Po wykonaniu zadania jak najszybciej wracaj do Krypty 13 – zostało niewiele czasu...
|
Nekropolis - miasto śmierci i zniszczenia
|
Krypta 13 po raz drugi
Czeka teraz na ciebie krótki przerywnik filmowy i specjalne odznaczenie. Po zainstalowaniu hydroprocesora porozmawiaj z dowódcą. Niestety sprawy nie wyglądają zbyt wesoło. Otóż okazuje się, że jest jeszcze zagrożenie od przed chwilą rozwiązanego problemu hydroprocesora – mam tu na myśli armię supermutantów. Więcej na ich temat dowiesz się trochę później, na razie zostaniesz poinformowany o celu swojej kolejnej misji. Jedynym plusem jest fakt, że teraz już nie musisz się nigdzie spieszyć.
|
Nawet bohater musi czasem odpocząć
|
Baza Brotherhood Of Steel
Znajduje się na zachodzie mapy. Z zewnątrz wygląda następująco – mała, ogrodzona drutem kolczastym winda na środku pustkowia strzeżona przez dwóch żołnierzy Bractwa. Porozmawiaj z jednym z nich i powiedz, że chciałbyś się do nich przyłączyć. Strażnik jest wyjątkowo miły, więc powie ci co musisz zrobić, abyś został członkiem Bractwa.
Musisz udać się do Świątyni Blasku, aby stamtąd zabrać pewną rzecz – rzecz tak zaawansowaną technologicznie, że jest dla ciebie całkowicie obca, rzecz, którą będziesz widział pierwszy raz w życiu – dla ułatwienia dodam, że jest to holodysk. Droga do świątyni jest długa i prowadzi przez góry więc przed wycieczką idź do miasta handlu (HUB) i zaopatrz się w linę i RAD-X’y.
|
Bractwo Stali - wejście główne
|
Fallout - poradnik
|
|
|
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | następna >>
|