Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Fallout
Świątynia Blasku Pierwszym na co powinieneś zwrócić uwagę to to, że co jakiś czas otrzymujesz dużą dawkę promieniowania – tutaj przyda się licznik Geigera ponieważ wykrywa on jak bardzo jesteś napromieniowany - 1000 to dawka śmiertelna, a grubo powyżej 100 (tak 200 – 500) możesz mieć spore problemy ze zdrowiem. Zażyj RAD-X i ruszaj w drogę. Na belce nad przepaścią użyj liny i wejdź do środka. Już na pierwszym piętrze znajdziesz dysk, więc nie ma powodów do obaw, ale bardziej doświadczonym graczom polecam zwiedzenie wszystkich 6 poziomów – można znaleźć dużo ciekawych rzeczy.

Jeśli masz holodysk możesz wracać do Bractwa Stali.

Baza Brotherhood Of Steel po raz drugi

Zaprezentuj strażnikowi znalezisko i wejdź do środka – czeka cię kilka formalności takich jak gratulacje i przywdzianie stroju kadeta. Jest tu bardzo opłacalne zadanie – musisz odnaleźć jednego z kadetów, który zaginął około miesiąc temu – w tym celu udaj się do Old Town w HUB’ie. Po wykonaniu zadania będziesz sam mógł sobie wybrać nagrodę – moim zdaniem najlepszym wyjściem jest wzięcie sobie pancerza wspomaganego. Teraz skieruj się do rady – powierzą ci zadanie, którego celem jest zbadanie dlaczego mutanty ciągle się rozmnażają, a ewentualnie i ich zniszczyć.

Fallout 200006,1
Takie widoki często nam dane będzie ujrzeć w grze


Baza Mutantów

Wpierw pozbądź się strażników przy wejściu – jednemu z nich zabierz radio i holodysk. Następnie przez radio powiedz przywódcy, że „jesteście atakowani” po czym odczytaj holodysk i wbijaj się do środka. Tutaj sprawa jest dosyć łatwa – musisz dojść na sam dół bazy przebijając się przez mutantów – jedyne na co należy zwrócić uwagę to pola siłowe – są dwa rodzaje – żółte, przez które nie możesz przejść (możesz użyj opcji napraw, wtedy pola się na chwilę wyłączają) oraz czerwone – tych się nie wyłącza, ale można przez nie przechodzić – kosztuje to kilka punktów życia.

Fallout 200023,1
Przywódca supermutantów - niedoświadczeni mogą mieć z nim problemy


Na czwartym poziomie znajduje się dowódca – zapisz grę, uzbrój się i możesz śmiało iść, walka jest długa, ale niezbyt trudna. Po skończeniu rozwałki zabierz klucz do bomby atomowej ze zwłok przywódcy i poszukaj na tym samym poziomie laboratorium Dzieci Katedry. Pogadaj z jednym z nich – jeśli wszystko dobrze pójdzie dziecko zginie i rozpocznie się sekwencja destrukcyjna – teraz nogi za pas i wiej jak najszybciej się tylko da!

Po wyjściu z bazy na mapę główną możesz się już trochę rozluźnić i napawać znakomicie wyreżyserowanym filmikiem, na którym pokazany jest wspomniany wcześniej wybuch – piękne nieprawdaż? Teraz skieruj swoje kroki do Bractwa Stali.

Baza Brotherhood Of Steel po raz trzeci Tutaj wyrosłeś na bohatera. Skieruj się do starszych po gratulację i do Maxona po nagrodę – otrzymasz pewne cacko (tajemnica – chcecie się dowiedzieć, to zagrajcie) i status Paladyna.

Fallout 200111,1
Śmierć i zniszczenie - standartowy widok w Falloucie


Boneyard (Gruzy) po raz drugi

Twoim miejscem przeznaczenia jest biblioteka. Poproś o pomoc w rozwaleniu Katedry i kieruj się w jej stronę.

Katedra Twój ostateczny cel – będzie ci towarzyszyć kilku ludzi w lśniących pancerzach. Po wejściu pogadaj z jednym z zakapturzonych i podaj hasło, które otrzymałeś w bibliotece. Pogadaj z tą samą osobą i podążaj za nią – zaprowadzi cię do tajnych schodów – w pewnym momencie ucieknie z klasztoru, a jak wyjdzie możesz rozpoczynać sieczkę:). Nie powinieneś mieć większych problemów z załatwieniem oponentów. Po wykończeniu przeciwników idź na trzecie piętro i zabij kolesia imieniem Morfeusz – zabierz mu klucz, po czym otwórz drzwi, przez które wcześniej nie mogłeś się przebić. Po odkryciu (i zabiciu) wszystkiego skieruj się na 4 poziom i włącz odpalanie bombki atomowej; kiedy ją włączysz mam dla ciebie dobrą radę – uciekaj najdalej jak się da. Po wyjściu z Katedry będzie, krótki filmik – wielki wybuch. Po zakończeniu wszystkiego zostaniesz przeteleportowany do Krypty 13.

Fallout 200128,1
A oto i samam katedra - główny cel gry


Krypta 13 po raz trzeci.

Jeżeli spodziewasz się owacji na stojąco to jesteś w błędzie – opiekun wygoni się ponieważ będzie cię uważał za zagrożenie dla Krypty. Możesz zabić go i wszystkich innych, lecz możesz też się zachować jak człowiek, zapanować nad emocjami i po prostu odejść – mnie też na maksa zdenerwował ten człowiek, ale jednak się opanowałem. Po tym wszystkim jedyne co musisz jeszcze zrobić to oddychnąć z ulgą i oglądnąć arcyciekawe outro, w którym dokończy się i jednocześnie zawiąże w koło cała opowieść – koniec jest bardzo ciekawy – nie spodziewajcie się najlepszego zakończenia, bo w tej historii nie ma miejsca na happy end. Jednak nie obawiajcie się, bo nie jest też najgorzej.



Podobało się? Mam nadzieję, że ta gra wciągnęła was tak samo jak mnie – jej największą wadą jest to, że fabuła jest z deka krótka. Jednak jakby dodać wszystkie zadania poboczne to nie wychodzi tak źle. Jeśli chcecie więcej to na co czekacie? Wkładajcie płytę do czytnika i instalujcie kolejną część tej wspaniałej gry!


Hunter
E-mail autora: hunter(at)sztab.com
Autor: Hunter
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow