|
|
|
.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
Return to Mysterious Island 2
| |
Return to Mysterious Island 2 – recenzja gry
Oprawa audiowizualna doskonale podkreśla walory produkcji. Grafika nie jest może cudem techniki, ale otoczenie i postacie zostały wyrenderowane na tyle starannie, że z przyjemnością ogląda się piękne krajobrazy wyspy, odkrywając jej kolejne zakamarki. Muzyka doskonale dopasowuje się do klimatu gry, nie narzucając się jednak, a raczej usuwając w cień, pozwalając wsłuchiwać się w odgłosy natury. Na uwagę zasługują również przerywniki, które zrealizowane zostały w nietypowej formie komiksu. Wbrew pozorom nie wybijają z rytmu rozgrywki, lecz stanowią jej urokliwe dopełnienie.
Mimo pewnych niedoskonałości i kilku irytujących rozwiązań, Return to Mysterious Island 2 potrafi zabrać nas na pasjonującą wyprawę i przykuć do ekranu na długie godziny. To solidna przygodówka z logicznymi zagadkami i niezbyt skomplikowanymi, a jednocześnie satysfakcjonującymi minigierkami. Możliwość zajęcia się pieczeniem potraw, wytwarzaniem ceramiki czy kowalstwem buduje klimat rozgrywki i daje pozory jej nieliniowości. Otwarty świat, brak wyraźnych wskazówek i wymagające zagadki mogą jednak sprawić, że mniej cierpliwy czy obeznany z gatunkiem odbiorca poczuje się zagubiony. Nie jest to raczej gra dla początkujących, jednak z pewnością warta poświęconego jej czasu. Gracz, który nie zniechęci się na początku rozgrywki, z pewnością nie będzie żałował czasu spędzonego na Tajemniczej Wyspie.
Metryczka
Grafika |
80% |
Muzyka |
80% |
Trudność |
90% |
Grywalność |
70% |
|
|
Ocena końcowa |
80% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
20 |
30 |
40 |
50 |
60 |
70 |
80 |
90 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
20 |
30 |
40 |
50 |
60 |
70 |
80 |
90 |
100 |
|
+ / -
Wymagania systemowe
Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5200 lub lepsza), Windows 2000/XP
|
| |
Autor: Lotheneil
|
| << poprzednia | 1 | 2 | 3
|
|
|
Przedyskutuj artykuł na forum
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|