Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Guild Wars: Factions

Guild Wars: Factions

Informacje o grze

dots Nazwa gry: Guild Wars: Factions
dots Gatunek: MMORPG/fantasy
dots WWW: www.guildwars.com
dots Producent: ArenaNet/NCsoft
dots Wydawca: CD Projekt
dots Cena: 129,90 PLN
Guild Wars: Factions


Guild Wars: Factions Zapraszamy do wstąpnienia w szeregi Gildii Sztabu VVeteranów! Posiadamy unikalną pelerynę oraz własną wypę!
Pomagamy początkującym graczom i wspólnie wykonujemy zadania oraz walczymy PvP.

I najważniejsze - jesteśmy gildią wyłącznie polską więc bez problemu się z nami porozumiesz :).

Wszystkie zgłoszenia prosze kierować na adres avadon.x33(at)gmail.com, GG- 1001687 lub bezpośrednio w grze do Marsel Diuc Avadon

Zapraszamy!


Od kilku lat na polski rynek wylewają się w nieregularnych odstępach czasu sieciówki RPG osadzone w klimatach nieokreślonej przeszłości i realiach świata fantastycznego, jak chociażby World of Warcraft. Do grona tych gier dołączył niedawno samodzielny dodatek gry Guild Wars oznaczony podtytułem Factions. I rządzi!

Fabuła, jak to ma miejsce w grach sieciowych jest raczej słabo rozwinięta, chociaż w tym przypadku nie można narzekać. Factions Cinematic – prerenderowana animacja pełniąca rolę intra do gry, pozwala wczuć się w klimat wzorowany na kulturach dalekoazjatyckich. Narrator przedstawia nam wyimaginowany świat Canthy – kontynentu, który został zaatakowany przez siły zła. Oczywiście wątek Kurzicks – Luxons został zachowany.

Guild Wars Factions 032137,1


Nie wgłębiajmy się jednak w fabułę, by nie popsuć niespodzianki, i przejdźmy od razu do kolejnych aspektów tej produkcji. Po instalacji gry (do tego potrzebna będzie specjalna karta aktywacyjna, którą dostajemy w zestawie), uruchomiłem ją z wypiekami na twarzy. Po kilku chwilach z głośników dobiegła spokojna muzyka, która wynagrodziła czas spędzony przy instalacji. Po utworzeniu własnego konta lub „dopisaniu” się do starego z Guild Wars: Prophecies musimy zdecydować się, czy chcemy grać w trybie PvE (Player vs Enviroment) czy też PvP (Player vs Player), ale o tym później. Następnie wybieramy jedną z ośmiu profesji jaka nas interesuje. Możemy wcielić się w umięśnionego wojownika (warrior), żyjącego w zgodzie z przyrodą łucznika (ranger), władającego umarłymi nekromantę (necromancer), specjalizującego się w jednej z czterech szkół magii żywiołów maga (elementalist), mistrza iluzji (mesmer), uduchowionego mnicha (monk) oraz w dwie nowe profesje – władającego duszami rytualistę (ritualist) oraz zwinnego ninja (assasin).

Osobiście wybrałem klasę elementalisty, gdyż zawsze miałem sentyment do magii, po czym zacząłem tworzyć swoją postać. Do wyboru mamy wygląd twarzy, fryzurę, kolor skóry i kilka podstawowych kolorów stroju, oraz oczywiście płeć. Zaskoczeniem dla mnie były naprawdę dobrze przygotowane modele i tekstury twarzy, co w grach sieciowych zwykle jest traktowane bardzo powierzchownie. Po stworzeniu swojej własnej postaci gra rzuca nas do fikcyjnego świata Canthy, nieco podobnego, jak już wcześniej wspomniałem, do terenów Chin i Japonii. Pierwsze wrażenie naprawdę powala, masa szczegółów, żywe kolory świata, doskonała muzyka genialnie oddająca nastrój rozgrywki oraz świetnie dopracowane dynamiczne niebo. Na początek mamy do wykonania kilka prostych zadań zleconych przez instruktora, uczymy się poruszać, zmieniać kąt kamery (bardzo pozytywne wrażenie wywarła na mnie możliwość zmieniania pozycji kamery od dalekiego rzutu zza pleców po widok z oczu !) oraz walczyć. Zyskujemy pierwsze skille czyli umiejętności, które dla każdej z klasy są różne a ich ilość sięga setek. W moim przypadku, musiałem zdecydować jaką szkołę magii pragnę praktykować – ognia, wody, ziemi czy powietrza. Zdecydowałem się na ogień, gdyż jest to szkoła najbardziej ofensywna i na początek najłatwiej jest z nią osiągać satysfakcjonujące wyniki w przyszłości.

Guild Wars Factions 032137,2


Jeśli chodzi o awansowaniu postaci na kolejny level, mamy do wyboru kilka cech, na które chcielibyśmy 'wydać' nasze punkty doświadczenia, w przypadku maga czterech żywiołów są to Fire, Air, Earth, Water oraz Energy Storage definiująca „pojemność” paska na manę, który na początku jest niewielki. Zaskoczeniem była możliwość dowolnej zmiany rozłożenia punktów doświadczenia na cechy, przez co nie możemy zepsuć postaci wybierając nieodpowiadające nam statystyki. Maksymalny level Guild Wars: Factions to poziom 20, który możemy zdobyć względnie szybko, co jest dużym plusem, gdyż prędzej czy później każdy uzyska maksymalny poziom, a więc wynik potencjalnej walki będzie opierał się na umiejętnościach graczy a nie dominacji doświadczenia (levela).

| 1 | 2 | 3 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow