Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Fable: Zapomniane Opowieści
Gildia Bohaterów i Witchwood

Zadania podstawowe: Porozmawiać z Maze'em, odnaleźć Archeologa

Udaj się na kolejną rozmowę z Maze'em, znajdziesz go w jego prywatnej komnacie. Poprosi cię on o oddanie mu przysługi: odnalezienie jego znajomego zwanego Archeologiem. Użyj teleportu i przenieś się do Witchwood.

Podążaj przed siebie według wskazówek na minimapie. Już za chwilę czeka cię walka ze Skalnym Trollem. Po ubiciu potwora czas na zagadkę logiczną, demon pilnujący wejścia do jaskini wymaga odgadnięcia swego imienia.

Fable Zapomniane Opowiesci 205803,3
Rysunek 21 - Bestię najłatwiej pokonać, tnąc ją mieczem z bliska i turlając się do tyłu za każdym razem, gdy wykonuje ona swój atak (po 4 ciosach).


Biegnij na północ, aż natrafisz na cztery kamienne obeliski. Na każdym wyryta jest litera. Uderzaj w nie kolejno, by ułożyć wyraz "H I T S", będący imieniem demona. Wróć do jaskini i wejdź do środka. Porozmawiaj z Archeologiem, przeszukaj pieczarę i zabierz kilka niezłych przedmiotów. Zadanie wykonane, wracaj do Gildii.

Gildia Bohaterów, Witchwood, Sękowa Polana

Zadanie podstawowe: Rozprawić się z Białym Wilkołakiem

Tradycyjnie wykorzystaj punkty doświadczenia i obejrzyj mapę. Pojawiło się nowe zadanie dotyczące Białego Wilkołaka. Ponownie teleportuj się do Witchwood i pieszo udaj się na Sękową Polanę.

Po drodze miniesz dwa ciekawe miejsca - Świątynię Avo, w której możesz złożyć datki (za 50 000 super przedmiot, za 1000 tytuł Paladyna lub przedłużenie życia o 8 lat), i miejsce, gdzie w kamień został wbity miecz. By go wyciągnąć, musisz mieć siłę na poziome piątym, wytrzymałość na poziomie trzecim i punkty życia na poziomie drugim.

Po przybyciu na Sękową Polanę, zabij Wilkołaka atakującego wieśniaków przed bramą. Za chwilę pojawi się kolejny, a po nim - jeszcze kilka. Na koniec czeka cię pierwsza potyczka z Białym Wilkołakiem - po zadaniu bestii 10 ciosów, ucieknie ona w las.

Udaj się na wzgórze miasta, by dowiedzieć się prawdy o Białym Wilkołaku i zdobyć runę srebrnego ulepszenia. Zahartuj nią swoją broń, czyniąc ją zabójczą dla wszelkich truposzy. Teraz możesz się ostatecznie rozprawić z Wilkołakiem - opuść miasto i udaj się do jego legowiska na bagnach.

Fable Zapomniane Opowiesci 205804,4
Rysunek 22 - Ranny Wilkołak co chwila będzie przyzywał do pomocy swoich towarzyszy. Warto na bieżąco rozprawiać się z zawezwanymi posiłkami, bowiem pod koniec potyczki wrogów będzie już zbyt wiele.


Po pokonaniu bestii wróć do osady. Zadanie zostało wykonane, jednak przed rozpoczęciem nowego warto trochę pobuszować po okolicy. Okradnij pobliskie domy, bo w większości z nich znajdują się bardzo cenne przedmioty. Natomiast u kowala możesz zakupić jedne z najsilniejszych broni w całej grze.

Wróć do Gildii i wybierz z mapy zadanie związane z Areną. By tam dotrzeć, musisz ponownie teleportować się na Sękową Polanę i dalej podążać drogą.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow