Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Fable: Zapomniane Opowieści
Wybrzeże Haków

Zadanie podstawowe: Powrócić na Wybrzeże Haków

Teleportuj się na Wybrzeże Haków. Pobiegnij w miejsce, gdzie znajduje się magiczna bariera, i po jej przełamaniu stocz walkę ze zdrajcą! Pojedynek z Maze'em składa się z 5 części, za każdym razem, gdy zadasz mu kilka ciosów, łobuz ucieknie w inną część mapy. Wytrop go i zabij, a następnie powróć do Gildii Bohaterów.

Fable Zapomniane Opowiesci 205952,6
Rysunek 30 - Potyczka z Maze'em jest wyjątkowo prosta, bo staruch zupełnie nie radzi sobie w walce w zwarciu. Uważaj jedynie na moment, w którym będziesz do niego dobiegał, by nie oberwać efektem magicznego ataku.


Gildia Bohaterów

Zadanie podstawowe: Spróbować powstrzymać Jack of Blades.

Porozmawiaj z mistrzem i zdecyduj się ruszyć w pogoń za Jack of Blades (w polskiej wersji nazwany jest on Jack Rzeźnik). Użyj pobliskiego teleportu. Zadanie jest dziecinnie proste, choć czasochłonne. Musisz biegnąć do końca lokacji, by zobaczyć, jak Jack ucieka. I tak aż cztery razy. Bez względu na to, jak szybko będziesz biegł, i tak go nie dogonisz. Na koniec ponownie znajdziesz się w budynku Gildii.

Komnata Przeznaczenia

Zadanie podstawowe: Zabić Jack of Blades

Pobiegnij do biblioteki na ostatnią rozmowę z mistrzem. Czas na finalny pojedynek, Jack oczekuje cię w podziemiach, w Komnacie Przeznaczenia. Walka jest wyjątkowo długa i podzielona na dwa etapy.

W pierwszym z nich musisz pokonać sługusów Jacka, a jemu samemu zadać kilkanaście celnych ciosów. Drugi etap będzie o wiele trudniejszy, bowiem ranny Jack wzniesie się w powietrze i będziesz go mógł zranić wyłącznie za pomocą magii lub łuku. Uzbrój się więc w cierpliwość, dużo biegaj i wypuszczaj strzały z maksymalną siłą. Po pokonaniu Jacka kończy się główna część gry i - co ciekawe - zaczyna dodatkowa przygoda!

Fable Zapomniane Opowiesci 210315,1
Rysunek 31 - Po wygranej walce musisz zdecydować, czy zabijesz swoją siostrę i zatrzymasz miecz (zadaje on obrażenia równe 500 punktów!), czy też wrzucisz go w otchłań.


<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow