Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Fable: Zapomniane Opowieści
Gildia Bohaterów, Farma Ocharda, Wąwóz w Wielkim Lesie, Ciemny Las, Kurhany

Zadanie podstawowe: Eskortować kupców

Wykorzystaj punkty doświadczenia, by rozwinąć swoją postać. Na mapie zadań pojawiły się dwa nowe wyzwania. Pierwsze z nich jest opcjonalne i wymaga powrotu do siedziby Ocharda. Po drodze możesz pomóc napotkanemu kupcowi i doprowadzić go na farmę (korzystając z komendy podążać), za co w nagrodę otrzymasz klejnot.

Po dotarciu na farmę Ocharda po raz kolejny zmierzysz się z Whisper, tym razem w korespondencyjnym pojedynku. Cel jest prosty, wygrywa ten, kto zabije większą liczbę Hobbesów w czasie 3 minut i 30 sekund. Przeciwnicy pojawiają się w grupach po 3 i są dość słabi, w pierwszej kolejności zawsze ubijaj magów.

Główne zadanie, które musisz wybrać w Gildii, polega na eskortowaniu kupców. Najpierw musisz ich jednak odnaleźć, podążaj zgodnie ze wskazówkami na mapie. Jeśli chcesz otworzyć Drzwi Demonów w Wąwozie w Wielkim Lesie, musisz zjeść przed nimi 12 żywych kurczaków (jeden po drugim, lecz powoli).

Fable Zapomniane Opowiesci 205306,3
Rysunek 15 - W Wąwozie w Wielkim Lesie napotkasz grupę bandytów, którzy każą zapłacić 400 sztuk złota za przejście przez ich teren. Odmów i ubij całą bandę.


Kupców odnajdziesz w Wejściu do Ciemnego Lasu, wydaj im polecenie, by za tobą podążali. Niemal natychmiast pojawi się jeszcze jeden kupiec, który został pogryziony przez Wilkołaka. Jeśli przyłączysz go do ekipy, ryzykujesz, że zmieni się on w bestię, nim dotrzesz na miejsce. Warto jednak spróbować.

Pokonaj napotkanego Wilkołaka i lepiej omiń Drzwi Demonów (wymagają walki z grupą przeciwników, która może zranić kupców - wróć tu później). Podążaj cały czas przed siebie. Po wejściu na nową planszę wydaj kupcom rozkaz zatrzymania się, byś mógł samemu udać się na zwiad. Zabij wszystkich przeciwników, wróć po kupców i doprowadź ich do kolejnej lokacji. Tę operację powtarzaj kilkakrotnie.

Fable Zapomniane Opowiesci 205307,4
Rysunek 16 - W czasie przeprawy przez bagna uważaj na wybuchające grzyby. By móc przejść bezpiecznie, zniszcz je z bezpieczniej odległości za pomocą łuku.


Dokładnie przeszukuj lokacje, przez które przechodzisz, możesz bowiem natrafić na wiele cennych przedmiotów. W mijanym obozie kupców warto kupić lepsze wyposażenie (uroku doda ci tatuaż "Ognista Małpa") lub zagrać w blackjacka.

Na samym końcu podróży czeka cię starcie z pierwszym groźnym przeciwnikiem - Trollem Ziemnym. Bestia potrafi dość celnie rzucać pociskami. Najłatwiej go ubić z dystansu, rażąc magią lub z łuku i robiąc uniki (klawisz bloku plus kierunek), turlając się za każdym razem, gdy będzie nadlatywał pocisk. Po walce wkrocz do wioski, co zakończy zadanie.
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow