Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Sam & Max Hit The Road

Sam & Max Hit The Road - solucja

Informacje o grze

dots Nazwa gry: Sam & Max Hit The Road
dots Gatunek: przygodówka
dots WWW: www.lucasarts.com/
dots Producent: LucasArts
dots Dystrybutor: LEM
dots Cena: 39,90 PLN
Sam & Max Hit The Road


Witam wszystkich czytelników! Widzę, że jednak skusiliście się na zakup świetnej gry jaką niewątpliwie jest Sam & Max. Widzę również, że zaglądnęliście tu pewnie dlatego, iż utknęliście w jakimś miejscu. Ogólnie rzecz biorąc jest to jedna z tych gier przygodowych, które nie sprawiają większego problemu, bo większość zagadek jest bardzo intuicyjna. Aczkolwiek każdemu zdarza się „zaciąć” w mniej lub bardziej wymagającym kombinowania miejscu. Zapraszam więc do lektury. Na koniec chciałbym również dodać, że będę się posługiwał angielską terminologią w stosunku do nazw, żeby zbytnio nie namieszać.

Może na początek trochę porad ogólnych:

  • Pamiętaj, że twój partner Max jest również profesjonalnym detektywem i ma w zanadrzu dużo ciekawych wskazówek. Pytaj się go więc jak najczęściej o opinię, bo możesz wyciągnąć od niego wiele informacji.
  • Przeszukaj swoim wzrokiem każdy szczegół pomieszczenia – możesz za pierwszym razem nie wyłapać tego co stanie się dla Ciebie oczywiste za razem drugim bądź trzecim. Nie wytężaj rzecz jasna wzroku na siłę, aczkolwiek spróbuj „objąć” każdy szczegół.
  • Jesteś detektywem, więc zadawaj mnóstwo pytań, na tym polega twoja praca! Kto pyta nie błądzi. Każdą napotkaną postać spytaj o każdą możliwą rzecz. Wsłuchuj się w to co mówi ponieważ w jej głosie możesz wyczuć czy kłamie czy też nie (ot taki bajer).
  • W trakcie gry powracaj nie raz do poprzednich lokacji, albowiem często to co niedostępne było z początku teraz jest na wystawienie ręki. Również od bohaterów niezależnych możesz się za każdym razem dowiedzieć nowych rzeczy.
  • Staraj się jak najczęściej wracać do swojego biura. Często zdarza się tak, że na sekretarce dostaniesz wiadomość, która może okazać się naprawdę przydatną wskazówką.
  • Od czasu do czasu zrób sobie przerwę w śledztwie na rzecz jednej z wielu minigier. Nic tak bowiem nie odświeża umysłu jak partyjka w statki z komputerowym partnerem;).

    A teraz przychodzi czas na rzeczową rozgrywkę. Chciałbym nadmienić jednak fakt, iż opiszę tu jedynie to co należy zrobić. W trakcie gry tu i ówdzie natraficie na bardzo ciekawe i często komiczne sytuacje. Te jednak do odkrycia pozostawiam wam.

    Sam & Max Hit The Road 171812,1
    Ku przygodzie!


    Biuro:

    Grę zaczynamy właśnie w swoim biurze. Niestety po rozwiązaniu ostatniej zagadki (której finał mogliśmy zobaczyć przed rozpoczęciem przedmiotowej rozgrywki) nie ma ani chwili odpoczynku i już trzeba się wziąć do roboty. Ojczyzna ponownie wzywa! Pierwsze co należy zrobić to wyciągnąć z mysiej dziury pieniądze, z ich pomocą dostaniemy mnóstwo rzeczy. Możemy zabrać kanapkę z domu termitów oraz koniecznie zabrać ze sobą fioletową żarówkę z szafy. Po zejściu na dół proponuje odwiedzić pobliski sklep – krótka scenka przypadnie do gustu dosyć sporej publiczności. Następnie nie pozostaje nam nic innego jak wyruszenie w trasę.

    Snuckey’s (trzy budynki):

    Oddziały Snuckey to nic innego jak restauracje. W każdej z nich możemy porozmawiać z denerwującym ekspedientem oraz spróbować nawiązać kontakt z klientem sklepu. W każdej z nich możemy również zakupić trzy minigry. Najważniejszy jest jednak pierwszy budynek restauracji. Po wejściu do niego Max stwierdzi, że musi skorzystać z toalety. Gdy ekspedient da mu klucz jak najszybciej wyjdź za nim na dwór i czekaj przy wejściu. Gdy będzie wracał zaczep go i poproś o klucz z pilnikiem do ubikacji. Po wszystkim proponuję jeszcze wrócić na chwilę do środka wziąć z półki paczkę ciastek i je zakupić – przydadzą się potem. Warto jeszcze zabrać książkę ze stojaka, na którym ukazane są pocztówki z bohaterami gry. To wszystko, czas wracać do biura.

    Biuro (Office):

    Pierwsze co należy zrobić to wyjść na górę. Otrzymamy faks z instrukcjami jakie mamy zadanie. Po przeczytaniu go możemy wrócić na dół. Na ulicy stoi kot. Użyj na nim Maxa aby ten wyciągnął z niego (w dosłownym znaczeniu tego słowa) ważne dla śledztwa dokumenty. Z tymi papierami możemy wybrać się do wesołego miasteczka.

    Sam & Max Hit The Road 171813,2
    Cyrk - to tu rozpoczynamy całe dochodzenie.


    Wesołe miasteczko/Cyrk (Carnival):

    Na samym początku czeka Cię obejrzenie krótkiej sceny gdzie dwóch ludzi (gdzie jeden jest wyjątkowo podobny do Elvisa Presleya, ach gdyby tylko był odrobinę większy;)) wyjdzie z cyrku. Po wszystkim możesz wrócić do gry. Przy wejściu do cyrku zostajemy odgonieni ogniem przez strażnika. Jednak po krótkiej rozmowie i okazaniu dokumentów wyciągniętych z kota zostajemy wpuszczeni do środka. W środku czeka na nas dwóch bliźniaków syjamskich połączonych ze sobą…plecami. Mówią nam, że Wielka Stopa – ich gwiazda – zniknęła. Przypuszczenia są dwa: albo została porwana, albo uciekła wraz z kobietą/żyrafą, która również zniknęła. Czas rozpocząć śledztwo. Wpierw przeszukaj pomieszczenie – znajdziesz tu słoik z ręką. Następnie udaj się do maszyny, „rozwal szczura”. Na 40 szczurów musisz trafić 20 aby wygrać. Nagrodą jest latarka, którą należy połączyć z fioletową żarówką. Następnie udaj się na szaloną karuzelę. Po skończeniu przejażdżki zorientujesz się, że wszystkie twoje rzeczy się zgubiły. Wróć do operatora karuzeli aby dał Ci bilet. Z biletem kieruj się w stronę namiotu rzeczy znalezionych. Po ukazaniu biletu otrzymasz z powrotem wszystkie swoje rzeczy, a także rybi-magnes. Twoim kolejnym celem jest tunel miłości. Udaj się na przejażdżkę, a w jej trakcie użyj latarki do oświetlenia pomieszczenia. Ujrzysz tablicę rozdzielczą, na której użyj Maxa – zrobi on zwarcie dzięki czemu bezpiecznie wyjdziecie na dekoracje. Użyj kucharza aby otworzyło się tajemne przejście. Wejdź w nie. W pomieszczeniu przed telewizorem spotkasz obżerającego się dzieciaka. Porozmawiaj z nim. Opowie Ci koszmarnie długą historię. Po wszystkim poproś go o przysługę. Aby się zgodził potrzebne będą jego ulubione cukierki. Tak się składa, że kupiłeś je w barze. Daj mu je, a on w zamian za to da Ci magiczny klucz zwany popularnie łomem. Z łomem możesz iść w kierunku przyczepy, którą otworzysz owym narzędziem. Z przyczepy zabierz kostium z niebieskiego pudełka, a także kartkę z szafy. Udaj się powrotem do Snuckey.

    Sam & Max Hit The Road 171813,3
    Oto co telewizja robi z dziećmi. Wbrew pozorom jednak jest to bardzo przydatny dzieciak.


    Snuckey

    Nie mamy tu dużo do zrobienia. Idź do sprzedawcy, aby ten odkręcił Ci słoik z tajemniczą ręką. Następnie przychodzi najlepszy czas na użycie rybiego-magnesu. Po jego użyciu pojawi się na mapie nowa lokacja. Udaj się do niej.

    World Fish:

    Jedyne co masz tu do zrobienia to wzięcie wiadra z rybami i ujrzenie sceny z helikopterem. Można również porozmawiać ze staruszkiem i dowiedzieć się co nieco o łowieniu oraz o jego stylu życia.

    Sam & Max Hit The Road - solucja

  • | 1 | 2 | następna >>


    Przedyskutuj artykuł na forum

    Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
    Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow