Zaginiona zatoka, Snowspire
Zadanie główne: Aktywować Wyrocznię
Po zejściu na ląd i otrzymaniu wiadomości od Scythe'a rusz przed siebie śnieżnym szlakiem. Droga będzie długa i pełna niebezpieczeństw, a na koniec będziesz musiał się zmierzyć z Lodowym Trollem.
|
Rysunek 34 - Z bestią najłatwiej jest walczyć w zwarciu. Zadawaj trzy ciosy i rób unik do boku, omijając lodowe pociski.
|
Po dotarciu do miasta poświęć chwilę na jego zwiedzenie (uzupełnij zapasy) i odnajdź Scythe'a. Wytłumaczy ci on, iż do aktywowania Wyroczni potrzeba czterech Rytów Zapytania, a te są ukryte gdzieś na pobliskim cmentarzu.
Opuść osadę i udaj się do nekropolii. Tu sytuacja się nieco skomplikuje, bowiem na terenie cmentarza znajduje się kilkadziesiąt grobów (miejsca zaznaczone złotą poświatą). Ryty, których potrzebujesz, zagrzebane są w kilku z nich, nie pozostaje więc nic innego niż rozkopać wszystkie!
|
Rysunek 35 - Na cmentarzu odnajdziesz ostatnie Drzwi Demonów. Wpuszczą cię do środka, jeśli oddasz wszystkie znalezione srebrne klucze. Nie warto - nagrodą jest bardzo przeciętny miecz.
|
Pierwsze dwa Ryty Zapytania odnajdziesz w południowej części cmentarza, natomiast pozostałe dwa - w części północnej. Za każdym razem po ich wydobyciu zostaniesz zaatakowany przez grupę przeciwników - trzymaj więc broń w pogotowiu. Po zdobyciu wszystkich czterech Rytów wróć do Snowspire i zgodnie z sugestiami Scythe'a aktywuj Wyrocznię.
Świątynia Archonta, Sękowa Polana, Arena
Zadanie główne: Posiąść duszę wielkiego wojownika
Wyrocznia wyjawi ci straszliwą prawdę - Jack of Blades żyje! By go odnaleźć, musisz posiąść trzy dusze pozwalające aktywować Świątynię Archonta.
|
Rysunek 36 - Wyrocznia może opowiedzieć ci wiele historii na temat krainy i twoich znajomych. By je usłyszeć, wejdź na taras widokowy i, spoglądając na Wyrocznię, skorzystaj z sytemu gestów i emocji.
|
Cel pierwszy - wojownik. Teleportuj się na Sękowa Polanę, gdzie pod bramą spotkasz Thundera (Groma). Możliwości masz dwie: możesz go zabić i zabrać jego duszę lub udać się ponownie na Arenę i zdobyć duszę jednego z byłych championów. To pierwsze rozwiązanie jest o wiele łatwiejsze, bowiem tym razem walka na Arenie będzie szalenie trudna.
Po zdobyciu duszy teleportuj się do Świątyni Archonta.