Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Fable: Zapomniane Opowieści
Podziemny tunel, Więzienie

Zadanie główne: Odbić Scarlet

Najwyższy czas wyzwolić Scarlet. Biegnij wciąż przed siebie, eliminując strażników i przechodząc przez kolejne lokacje. Scarlet znajdziesz w sali tortur, otwórz celę i uciekaj z powrotem. Niestety, zostaniecie złapani...

Więzienie

Zadanie główne: Uciec z więzienia

Obudzisz się w więzieniu. Porozmawiaj ze skazańcem z pobliskiej celi i poczekaj na przybycie strażnika. Za chwilę weźmiesz udział w wyścigu na dziedzińcu - musisz go wygrać. Nie jest to trudne, wystarczy biegnąć w kierunku, który pokazują strażnicy.

Nagrodą jest możliwość wysłuchania wiersza napisanego przez jednego strażników. Gdy ten zajmie się recytacją, skradaj się za jego plecami (klawisz [Enter] na klawiaturze numerycznej!), aż do tablicy, na której jest zapisane hasło. Teraz cofnij się na początek i otwórz jedną z trzech książek. Niestety, zostaniesz przyłapany, co oznacza, że spędzisz rok w sali tortur!

Rok minie szybko i po raz kolejny staniesz do wyścigu. Powtórz całą operację, tym razem otwórz inną książkę. Powinieneś mieć więcej szczęścia i znaleźć klucz do celi. Najwyższa pora uciec z tego przeklętego miejsca!

Otwórz cele innych więźniów i wybiegnij na dziedziniec. Gdy więźniowie zajmą się walką ze strażnikami, wykorzystaj zamieszanie i wbiegnij na schody. W skrzyni znajdującej się w jednej z sal znajdziesz całe swoje wyposażenie. Dopiero teraz wróć na dziedziniec i czule pożegnaj się ze wszystkimi strażnikami, którzy torturowali cię przez ostatnie lata…

Udaj się do sali tortur i ponownie uwolnij Scarlet. Ucieknijcie przez Podziemny Tunel. Nie będzie to jednak takie proste, bowiem na samym końcu będziesz zmuszony walczyć z olbrzymią ośmiornicą.

Fable Zapomniane Opowiesci 205951,4
Rysunek 28 - W walce z ośmiornicą musisz uzbroić się w cierpliwość. Potwora można zranić wyłącznie w czasie jego ataku, gdy jego cielsko znajdzie się na stałym lądzie.


Potyczka składa się z trzech faz. Najpierw musisz odciąć cztery macki potwora, później kilkakrotnie zranić go w łeb i w końcu raz jeszcze obciąć cztery ostatnie odnóża. Droga na wolność stoi otworem.

Kurhany, Starożytne Wrota, Wybrzeże Haków

Zadanie główne: Przedostać się na Wybrzeże Haków

Teleportuj się do Kurhanów i podążaj drogą w kierunku wskazanym na minimapie. Gdy dotrzesz w pobliże wrót, rozpocznie się jatka, musisz zabić kilkunastu truposzy, dzięki czemu teleport zostanie naładowany. Witaj w mroźnej krainie.

Biegnij przed siebie na wskazane miejsce. Po obejrzeniu scenki teleportuj się do Gildii Bohaterów (choć wcześniej warto zwiedzić miasto). Wizyta będzie krótka, pobiegnij do kwatery Maze'a i po obejrzeniu kolejnej scenki - zabierz książkę i udaj się porozmawiać z mistrzem. To ostatni moment, by zrobić porządne zakupy w sklepach! Nawet jeśli grasz wojownikiem, zakup najsilniejszy dostępny łuk.

Fable Zapomniane Opowiesci 205951,5
Rysunek 29 - Rozmowa z mistrzem będzie oznaczać przejście do finałowej części rozgrywki. Nim więc ją odbędziesz, zadbaj o odpowiednie wyposażenie swojego bohatera - najlepszy miecz kupisz w Północnym Bowerstone.


<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow