Arena
Zadanie podstawowe: Zostać mistrzem Areny
Sytuacja jest prosta, masz wejść na Arenę i wygrać. Wcześniej warto się przygotować, kupując u handlarza znaczną ilość jedzenia i eliksirów leczących rany. Walka będzie wyjątkowo długa.
Pojedynek na Arenie składa się z 8 rund, podczas których zmierzysz się z różnymi potworami. Pierwsze dwie rundy są proste (Osy i Hobbes), a od trzeciej do pomocy zostanie ci przydzielona Whisper - przeciwnikami będą Wilkołaki (użyj srebrnej broni).
Runda czwarta to pojedynek z Umarlakami (ponownie srebrna broń), natomiast piąte starcie (z bandytami) okaże się wyjątkowo ciężkie. W pierwszej kolejności eliminuj kuszników i pamiętaj, by bardzo często blokować ciosy.
W rundzie szóstej i siódmej zmierzysz się z Trollami, zastosuj tę samą taktykę co zazwyczaj (kilka ciosów z bliska i unik). Niestety, ponieważ będziesz atakowany z dwóch stron, nie będzie to już takie proste.
Ostatni pojedynek stoczysz z Królem Skorpionów. Można go bardzo łatwo pokonać, rażąc z dystansu z łuku lub tnąc mieczem, gdy potwór wbije się w ziemię. Po ubiciu bestii nieoczekiwanie będziesz musiał wygrać jeszcze jedną walkę - ze swoją przyjaciółką Whisper. To, czy darować jej życie, zależy tylko od ciebie.
|
Rysunek 23 - Za zabicie Whisper otrzymasz dodatkowe 10 000 sztuk złota. Jeśli chcesz darować jej życie i spełnić dobry uczynek - po prostu opuść arenę pobliskimi drzwiami.
|
Dom rodziny Grayów
Zadanie podstawowe: Porozmawiać z Teresą
Teleportuj się do Kurhanów i udaj do domu rodziny Grayów, w którym przebywa Teresa. Po rozmowie z siostrą możesz skorzystać z okazji i przeszukać nawiedzony dom. Z jego historią wiąże się bardzo tajemnicze zadanie, które warto wykonać. Jeśli nie masz na to ochoty, od razu przenieś się do Gildii Bohaterów.
|
Rysunek 24 - Udaj się do Północnego Bowerstone i porozmawiaj z więźniem. Postępuj według jego wskazówek, by odkryć posępną tajemnicę Lady Gray. By wywołać ducha siostry, zaświeć 3 razy lampą w pobliżu stajni.
|