Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Barrow Hill: Klątwa Kamiennego Kręgu
Wracamy do apartamentu oznaczonego cyferką 2, z którego zabieramy naładowany już telefon. Kierujemy się teraz do kuchni (pomieszczenie, z którego zabraliśmy lampkę). Z kuchni zabieramy podstawkę pod jajka oraz koszyk (znajdziemy go na półce wiszącej nad miejscem, z którego zabraliśmy jajka). Szukamy radia i ponownie nastawiamy częstotliwość Emmy. Tym razem udaje nam się jednak wyłapać cały numer telefonu: 5852131, zapisujemy go. Próba zadzwonienia do niej kończy się jednak fiaskiem z powodu braku sygnału. Wychodzimy z kuchni i z kasy w restauracji zabieramy trochę pieniędzy (kasę otworzymy kielnią). Teraz trzeba coś zrobić, aby móc skorzystać z telefonu.

Wychodzimy z restauracji i kierujemy swe kroki do skrzynki pocztowej, z której zabierzemy list. Następnie szukamy płotka. Gdy już go znajdziemy, należy odnaleźć poluzowaną deskę. Przez nią przejdziemy dalej. Droga wiedzie prosto, przy pojemnikach na śmieci należy skręcić w prawo i ponownie prosto. Doszliśmy do budynku, należy iść wzdłuż jego ściany. Następnie kierujemy się w stronę metalowego ogrodzenia. Furtka jest zamknięta, aczkolwiek można dostrzec pod kłódką dziurę, przez którą można się przecisnąć. Kierujemy swe kroki do puszki na słupie telegraficznym. Jest tam napisane, że stacja działa na częstotliwościach od 830 do 865 MHz. Taką częstotliwość należy też ustawić. Zmieniamy ją za pomocą guzików. Możliwości jest wiele, tak więc pozostawiam tą zagadkę do rozwiązania wam, metodą prób i błędów. Gdy ustawimy częstotliwość naciskamy duży, czerwony guzik, po czym wykonujemy telefon do Emmy (numer telefonu to 5852131), a następnie wysłuchujemy całej historii.

Przystępujemy do poszukiwania Emmy. Opuszczamy obszar dziurą w furtce. Odszukujemy biuro i zaglądamy do niego przez okno. Znajduje się tam Ben. Następnie przeszukujemy stojący nieopodal kosz na śmieci. Przeglądamy wszystkie znajdujące się tam artykuły. Przyglądamy się również popielniczce. Następnie czeka nas powrót na stację benzynową. Po wejściu do środka czeka nas krótka cut-scenka. Zaglądamy do pomieszczenia, gdzie wcześniej był pracownik stacji benzynowej, aczkolwiek teraz zniknął. Idziemy sprawdzić co z Benem i tą samą drogą wracamy do budynku. Znajduje się tam teraz dziura w ścianie przez, którą wchodzimy do pomieszczenia. Po lewej stronie znajdują się cztery odtwarzacze wideo i monitor. Oglądamy wszystkie 4 nagrania. Następnie przyglądamy się drzwiom i przekręcamy mały zamek. Teraz mamy bezpośredni dostęp do biura przez stację benzynową. W szufladzie po lewej stronie znajdujemy baterię, natomiast z szuflady po prawej stronie wyciągamy czyste kartki papieru.

Barrow Hill Klatwa Kamiennego Kregu 215759,2
Stacja benzynowa, którą często będziemy odwiedzać.


Podnosimy słuchawkę telefonu znajdującego się na biurku, aczkolwiek słyszymy tylko dziwne dźwięki. Odsłuchujemy nagrane wiadomości i odsuwamy się od biurka. Następnie możemy przyjrzeć się podłodze na środku pomieszczenia, po czym przeglądamy szafki na dokumenty. W jej górnej półce znajdujemy kod do pokoju numer 1. Badamy zawartość pozostałych szuflad. Wyruszamy na poszukiwania Emmy. Po wyjściu ze stacji kierujemy się w krzaki po lewej. Droga jest następująca: skręcamy w lewo, 4 kroki do przodu, następnie w lewo i 2 kroki do przodu. Włączamy światło, idziemy 6 kroków do przodu i skręcamy w prawo. Mijamy strach na wróble i podchodzimy do motocykla. Po prawej stronie znajduje się kupa i identyfikator „Wincey”.

Kierujemy się w dalszym ciągu do przodu. Przechodzimy przez płotek i podążamy leśną ścieżką po deskach. Dochodzimy do bagien. Omijamy bagna dochodząc do przyczepy kempingowej. Wchodzimy do środka. Tuż po prawej stronie leżą dziwne części jakiegoś urządzenia. Bierzemy czarną część i przyczepiamy do drąga znajdującego się tuż obok.

W ten sposób podłączamy resztę części, aby otrzymać amatorski wykrywacz metalu, po czym wkładamy do niego baterie. Następnie należy skorzystać z komputera Emmy. Jest on chroniony hasłem. Wpisujemy imię jej psa: Wincey (ważnym jest, aby napisać imię z dużej litery). Zatwierdzamy hasło (aczkolwiek zatwierdzamy je myszką, nie naciskamy klawisza enter!). Przeglądamy zawartość komputera, czytamy również bloga. Po skończeniu lektury zamykamy okno z nim i włączamy przeglądarkę internetową. Klikamy na opcję „Home” i czytamy dokument. Następnie wchodzimy w zakładkę ulubione i wybieramy najciekawszą ze stron, witrynę naukową. Znajdujemy tam informację o 7 przedmiotach, które trzeba będzie zebrać. Możemy opuścić przyczepę.

Teraz szukamy ruin, które znajdują się niedaleko. Używamy wykrywacza metalu, idąc do przodu natrafiamy na czarną dziurę w ścianie. Wykrywacz metalu zaczyna coś wykrywać. Przybliżamy się do dziury i znajdujemy na ziemi trzy kamienie. Odsuwamy je i za pomocą kielni odkopujemy kawałek metalu. Okazuje się, że jest to jedna z trzech części artefaktu. Czytamy kawałek papieru znalezionego pod kawałkiem artefaktu. Odwracamy się o 180 stopni i zauważamy krzyż. Podchodzimy do niego i kielnią oczyszczamy go z ziemi. Znajdują się tam dwie komory. Wpierw czytamy czerwoną książkę, a następnie zabieramy metalowy przedmiot z drugiej komory. Znajduje się tam również rysunek, który oglądamy. Teraz nastaje czas na szukanie ofiar, które mają na celu uspokojenie bogów.

Barrow Hill: Klątwa Kamiennego Kręgu - solucja

<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | następna >>


Przedyskutuj artykuł na forum

Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow