Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Ujawniono szczegóły na temat systemu walki i rozwoju postaci w Vampyr
Philippe Moreau, reżyser gry Vampyr, RPG-a planowanego na 2017 rok, za pośrednictwem bloga playstation.com przybliżył niuanse walki i rozwoju bohatera w najnowszej produkcji twórców Life is Strange. Do dyspozycji graczy, oprócz konwencjonalnych broni białych i dystansowych, oddany zostanie zestaw mocy i umiejętności pozwalających na zdobycie przewagi nad przeciwnikami. System rozwoju postaci ma być elastyczny i pozwalać graczom na wykreowanie własnego stylu.

Z omawianego wpisy wynika, że w grze znajdziemy wariację znanego z wielu gier akcji systemu adrenaliny: zadawanie obrażeń wrogom i skuteczne unikanie ich ataków pozwoli Jonathanowi, czyli protagoniście, uwolnić coraz potężniejsze moce, jak np. wysysanie krwi z oddalonych przeciwników czy nabijanie ich na pal. W miarę napełniania się "paska krwi" wampirza część bohatera będzie stopniowo przezwyciężać ludzką, czyniąc go coraz silniejszym.

Jeśli chodzi o drzewko rozwoju, to umiejętności będzie można pozyskiwać w dowolnej kolejności. Należy oczekiwać standardowego podziału na rozwiązania siłowe, nastawione na zadawanie jak największych obrażeń, oraz bezpieczniejsze, skoncentrowane na kontrolowaniu grup przeciwników i mniej bezpośredniej ich neutralizacji. Gracze preferujący bardziej pacyfistyczne podejście też znajdą coś dla siebie – w Vampyr pojawi się również możliwość minimalizacji liczby ofiar przez skradanie się lub omijanie starć w ogóle, dzięki szybkości i zwinności właściwej wampirom.

Wszystkie umiejętności mają ponadto posiadać dwa warianty rozwoju; za przykład posłużył tutaj skill "Spring", który pozwala błyskawicznie znaleźć się przy wybranym wrogu – w jednym wariancie zada ona obrażenia obszarowe, w drugim pozwoli bohaterowi stać się nietykalnym przez krótką chwilę.

Możliwość unikania starć nie jest bez znaczenia. Zgodnie z zapowiedziami twórców, liczba ofiar będzie nie tylko wpływać na skuteczność Jonathana w walce, ale również na stan jego zdrowia – im więcej ludzi uśmierci, tym bardziej będzie przeważać jego wampirza natura. Gracze staną więc przed wyborem: punkty doświadczenia i znacznie potężniejsza postać, czy człowieczeństwo?

Źródło:
"Yossarian" - GRY-OnLine
Klemens
2016-09-29 19:33:07
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow