Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Twórca Elden Ring komentuje współpracę z George'em R.R. Martinem
Powoli dowiadujemy się większej ilości konkretów na temat Elden Ring, produkcji tworzonej przez From Software, we współpracy z George’em R.R. Martinem, autorem Pieśni lodu i ognia. Kilka dni temu pisaliśmy o wywiadzie, którego Hidetaka Miyazaki udzielił serwisowi Xbox Wire. Zdradził w nim, że tytuł był produkowany od momentu zakończenia prac nad Dark Souls 3 oraz to, że początkowo miał wyglądać zupełnie inaczej. Co więcej, przyznał, że jest miłośnikiem twórczości Martina, szczególnie książki Ostatni rejs „Fevre Dream”.

Powszechna świadomość pracowników studia o tym, że Miyazaki jest wielkim fanem pisarza, skłoniła dyrektora biznesowego From Software do skontaktowania się z twórcą Gry o tron. Dzięki temu panowie spotkali się w cztery oczy i rozpoczęli współpracę. Miyazaki wspomina, że bardzo mocno obawiał się, że Martin odmówi, dlatego z całego serca dziękuje mu za zaangażowanie w projekt. W rezultacie rozmowy pomiędzy szefem projektu i pisarzem poskutkowały powstaniem nadrzędnej mitologii świata.

Hidetaka Miyazaki udzielił także wywiadu serwisowi IGN, któremu zdradził kilka ciekawych smaczków na temat gry. Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, producent przyznał, że walka, chociaż w gruncie rzeczy podobna do tej z serii Souls, będzie dużo bardziej zróżnicowana dzięki otwartym lokacjom. Twórca zdradził także, że cały świat Elden Ring będzie „jeszcze bardziej otwarty” od tych znanych z Dark Souls, Bloodborne czy Sekiro: Shadows Die Twice. Co ciekawe, pojawi się także mechanika jazdy konno. Fanów umierania uspokajamy - to nadal będzie doświadczenie w stylu From Software, pełne zgonów i piekielnie trudnych bossów. W Elden Ring nie będzie miast ani zamieszkałych przestrzeni pełnych postaci niezależnych, możemy spodziewać się jedynie czegoś na kształt interakcji znanych z innych gier studia.

Kolejnych konkretów na temat gry dowiemy się pewnie w ciągu najbliższych miesięcy. Produkcja ma trafić do sprzedaży w 2020 roku i wylądować na PC, Xboksie One oraz PlayStation 4.

Źródło:
"Serek" - GRY-OnLine
Klemens
2019-06-13 13:59:37
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow