|
|
|
.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
Kholat – polski eksploracyjny horror opóźniony o półtora miesiąca
| |
Na niecały miesiąc przed planowaną kwietniową premierą firma IMGN.PRO poinformowała, że debiut gry Kholat został opóźniony. Powód jest prozaiczny – chęć doszlifowania gry, wyeliminowania jak największej liczby błędów i zapięcia wszystkiego na ostatni guzik, by wypuścić produkt możliwie najbliższy ideału. Łukasz Kubiak, scenarzysta Kholat i współwłaściciel IMGN.PRO, tłumaczy zaistniałą sytuację w następujący sposób:
„Nasza decyzja o przesunięciu premiery Kholat wynika z szacunku jakim darzymy graczy, dlatego nie mogliśmy pozwolić sobie na dostarczenie gry niedoszlifowanej w jakimkolwiek wymiarze. Jako niezależne studio dysponujemy komfortem, który daje nam możliwość podjęcia takich działań, bez względu na zewnętrzną presję wydawniczą. Aktualnie Kholat jest już niemal ukończony, a dodatkowy uzyskany czas zostanie poświęcony na testy, optymalizację oraz eliminację błędów.” [zachowano pisownię oryginalną]
Źródło:
"Draug" - GRY-OnLine
|
Klemens
| 2015-03-27 17:12:56
|
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|