Na oficjalnym blogu Guild Wars 2 pojawił się obszerny wpis dotyczący tzw. „kinowych konwersacji”, które będą się odbywać pomiędzy naszą postacią a NPC w czasie ważniejszych wydarzeń. Opublikowano również krótkie materiały filmowe obrazujące to interesujące zagadnienie.
Chuck Jackman, specjalista do spraw animacji i motion capture z firmy
ArenaNet, bardzo dokładnie opisuje cały proces produkcji i ogrom pracy włożony w stworzenie kinowych konwersacji. Będą one jednym z trzech „poziomów” scenek, które będziemy mogli obejrzeć w finalnej wersji gry. Co ciekawe, specjaliści z zespołu
ArenaNet przy tworzeniu ich skorzystali zarówno z klasycznego motion capture, jak i ręcznej animacji oraz programów do synchronizowania ruchów ust postaci z wypowiadanymi liniami dialogowymi.
Z opisu opublikowanego przez Jackmana wynika, że cały proces tworzenia kinowych konwersacji jest podobny do układania budowli z klocków. Do nagranej wcześniej ścieżki dialogowej specjaliści dokładają postacie. Następnie, dzięki specjalnym narzędziom, przypisują im poszczególne zestawy animacji odpowiedzialnej za ciało i twarz, a na końcu łączą to wszystko w jedną całość.
Guild Wars 2 to kontynuacja udanej i popularnej produkcji studia
ArenaNet oraz firmy
NCsoft, która była dosyć niestandardowym podejściem do gatunku MMO. Gra najprawdopodobniej zadebiutuje na rynku dopiero w 2012 roku.
Źródło:
"Kono" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2011-11-13 17:08:03
|
|