W trakcie zeszłorocznej imprezy BlizzCon studio Blizzard Entertainment zaprezentowało plany odnośnie World of Warcraft Classic, czyli specjalnej wersji tego popularnego MMORPG, odtwarzającej oryginalną postać WoW-a - zanim został zmieniony przez dodatki i niezliczone aktualizacje. Fani mieli sporo uwag, zwłaszcza pod kątem zapowiadanego tempa rozwoju projektu po premierze. Autorzy wsłuchali się w te opinie i zmodyfikowali swoje oryginalne zamiary.
Na oficjalnym forum studia uściślono, czego możemy się spodziewać po
World of Warcraft Classic w dniu premiery, jak również ujawniono plany rozwoju gry po jej debiucie. Produkcja ma trafić na rynek w wersji, która odpowiada oryginalnemu
World of Warcraft z patchem 1.2. Będzie to tzw. pierwsza faza, w której zwiedzimy takie lokacje jak Molten Core oraz Onyxia’s Lair.
Następnie rozwój
World of Warcraft Classic rozłożony zostanie na pięć kolejnych etapów, powoli rozbudowujących zawartość gry o nowe lokacje i wyzwania:
w fazie drugiej otrzymamy miasto Dire Maul oraz raidy Kazzak i Azuregos.
w fazie trzeciej dostaniemy strefę Blackwing Lair i zbiór aktywności Darkmoon Faire.
faza czwarta przyniesie Zul’Gurub (raid) oraz pojawienie się zielonych smoków.
w fazie piątej miasto Ahn’Qiraj rozpocznie działania wojenne, a wraz z nimi pojawią się nowe raidy. W lochach konfiguracja przedmiotów odpowiadać ma poziomowi 0.5.
szósta i ostatnia faza sprowadzi latającą nekropolię Naxxramas oraz początek eventu Scourge Invasion.
Wcześniejsze plany zakładały wprowadzenie wszystkich tych nowości tylko w czterech fazach. Ostatecznie zdecydowano się jednak na rozłożenie ich na sześć etapów, gdyż w ten sposób zabawa w World of Warcraft Classic wierniej odtworzy rozgrywkę i klimat z oryginalnej wersji gry. Ponadto nowa kolejność udostępniania raidów została dobrana tak, aby odpowiednio zbalansować rozwój postaci pod względem ekwipunku przed kolejnymi wyzwaniami.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2019-03-12 14:14:09
|
|