Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Ashen - nadchodzi oryginalne RPG z pasywnym multiplayerem
Założone przez weteranów branży filmowej niezależne studio Aurora44 ujawniło pierwsze konkrety na temat swojego debiutanckiego projektu. Okazała się nim gra Ashen, która należeć będzie do gatunku zręcznościowych RPG-ów, ale jednocześnie zaoferuje sporo rozwiązań mocno odbiegających od tego, do czego przyzwyczaiły nas inne produkcje tego typu. Obecnie w planach jest jedynie wersja pecetowa i na razie twórcy nie są w stanie zdradzić daty premiery.

Akcja Ashen osadzona zostanie w ponurym świecie, z którego na zawsze znikło słońce i gdzie jedynym źródłem naturalnego światła są regularne erupcje wulkaniczne, pokrywające całą krainę gęstym pyłem. Będzie to bezwzględne miejsce i jego natura prędzej czy później zniszczy wszystko, co skonstruują ludzie. Jedynym wyjątkiem mogą okazać się stosunki z innymi ocalałymi i to właśnie wokół ich tworzenia obracać się będzie gra.

Podczas zabawy gracz będą musieli decydować, komu zaufać i dopuścić do ognia we własnym obozowisku. Napotykane postacie będą miały unikalne umiejętności, mogące być pomocne w przetrwaniu. Jednocześnie wszystkie one będą w rzeczywistości kreacjami innych graczy, z własnymi celami i motywacjami. Zostanie to zorganizowane w systemie określanym przez autorów mianem pasywnego multiplayera, co oznacza, że decyzje innych użytkowników ukształtują zachowanie i osobowość napotkanych przez nas ludzi, ale inni gracze nie będą mogli bezpośrednio kontrolować poczynań tak wygenerowanych postaci.

W praktyce więc każdy gracz otrzyma własną wersję świata, zamieszkaną przez kreacje innych użytkowników sterowane przez sztuczną inteligencję i poprzez swoje decyzje wpłynie na to, kto przeżyje, a kto umrze w tej rzeczywistości. Z czasem nasze obozowisko przerodzi się w małe miasteczko, zapełnione pomocnymi ocalałymi, takimi jak np. rzemieślnicy czy kowale.

Struktura świata ma być otwarta, a fabuła mocno nieliniowa i ukształtowana w dużej części przez poczynania gracza. Krainę zamieszkiwać będą różnorodne potwory, a walka z nimi ma być bardzo ryzykowna. Nawet najsłabszy przeciwnik stanowić będzie śmiertelne zagrożenie, więc zmuszeni zostaniemy do starannego przygotowania się do każdej potyczki i sprytnego wykorzystywania cech otoczenia.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Klemens
2014-07-10 16:46:16
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow