Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Kolejne szczegóły na temat Dragon Age: Origins
W najnowszym numerze brytyjskiego pisma dla graczy PC Gamer ukazała się obszerna zapowiedź oczekiwanej przez wielu fanów cRPG gry Dragon Age: Origins. Z blisko ośmiostronicowego tekstu dowiadujemy się wielu ciekawych informacji dotyczących nowego dziecka BioWare.

Wizja programistów BioWare zakłada, że gracze muszą czuć więź z prowadzoną przez siebie postacią. Dlatego też w Dragon Age: Origins, zanim zaczniemy realizować główne zadania scenariusza, spędzimy sporo czasu na pobocznych questach, które pozwolą nam zapoznać się z wybraną przez nas postacią oraz światem gry. Dodatkowo, wybór rasy jaką będziemy grać zdecyduje o zupełnie innym początku przygody. Przygotowano sześć głównych ras, a więc oznacza to, że Dragon Age: Origins będziemy mogli zaczynać aż sześciokrotnie, za każdym razem licząc na zupełnie inne wydarzenia, zadania czy fabułę.

Powalająca ma być również rozbudowana fabuła oraz interakcja z otaczającym nas światem. Twórcy gry zapowiedzieli, że w Dragon Age: Origins umieszczono największą liczbę dialogów w historii gier przygotowanych przez BioWare. Informacja ta robi wrażenie, biorąc pod uwagę, że studio to odpowiedzialne było za takie rewelacyjne tytuły jak Baldur's Gate czy Star Wars: Knights of the Old Republic.

Bardzo ciekawie prezentować powinien się również system walki. Dostępne w grze czary będzie można łączyć w combosy, sterowanie ma być podobne do tego znanego z World of Warcraft, jednak podczas potyczek będzie je można zmieniać na izometryczny rzut podobny do tego w jakim rozgrywało się bitwy w Baldur's Gate.

Zresztą do samego Baldur's Gate nawiązują twórcy gry: „Chcemy aby gracz czuł się jak osoba dyrygująca całą bitwą, a nie jednym mieczem i tarczą przeciwko wrogom. To z całą pewnością powrót do doświadczeń z Baldur's Gate – mówi Marc Laidlaw z BioWare.

Na graczy będą czekać również inne niespodzianki, w tym też złożony system moralności. Członkowie naszej drużyny będą mogli nas zdradzić dla innych wartości, wszystkie nasze decyzje będą miały wpływ zarówno na naszą postać jak i jej towarzyszy. Sytuacje w których nasz łucznik odejdzie z drużyny bo nie spodoba mu się decyzja gracza, mają być na porządku dziennym.

„Chcieliśmy zrobić historię pełną moralnych dylematów. Damy graczom wiele możliwości wymagających myślenia nad naturalnymi konsekwencjami swoich czynów”. – zapowiada autor scenariusza do gry David Gaider.

Poruszono też temat dodatków do gry, popularnych ostatnio DLC. Zapewniono że będą to znaczące rozszerzenia, w tym między innymi nowe zadania dla prowadzonej przez nas postaci, kolejne obszary do eksploracji i wiele innych.

Dragon Age: Origins zapowiedziane jest na marzec tego roku. W Polsce dystrybucją tego rewelacyjnie zapowiadającego się tytułu zajmie się Electronic Arts Polska.

Źródło:
Maciej "guandi" Śliwiński - GRY-OnLine
Klemens
2009-02-03 20:16:56
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow